ویدئویی از کالبدشکافی شیائومی می 11 منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی می ۱۱ برای علاقه‌مندان به محصولات دنیای فناوری و گجت‌های هوشمند اهمیت ویژه‌ای دارد؛ زیرا اولین تلفن هوشمندی محسوب می‌شود که به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است. اسنپدراگون ۸۸۸ تراشه‌ی پرچم‌دار شرکت کوالکام و درواقع قطعه‌ای مهم برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سال ۲۰۲۱ به‌شمار می‌آید و انتظار می‌رود محصولات مختلفی با این تراشه در سال آینده‌ی میلادی روانه بازار شوند.

روز گذشته، می ۱۱ شیائومی در چین معرفی و به‌زودی روانه بازار جهانی خواهد شد. بااین‌حال، شیائومی پرچم‌دار جدیدش را در‌اختیار رسانه‌های مختلف قرار داده تا کیفیت و ویژگی‌های آن را بررسی کنند. در‌این‌بین، seekdevice نیز ویدئویی از کالبدشکافی شیائومی می ۱۱ تهیه کرده که تماشایش خالی از لطف نیست.

در ابتدا، باید گفت عملکرد seekdevice شبیه ifixit است و با توضیحات فراوان، محصول مدنظر را تا آخرین قطعه کالبدشکافی می‌کند. در ویدئو مذکور، می‌توان دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی را مشاهده کرد که از حسگر ISOCELL HMX سامسونگ استفاده می‌کند. درکنار دوربین اصلی نیز، حسگر OIS به‌چشم می‌خورد؛ البته شیائومی برای همراهی دوربین اصلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی با حسگر S5K5E9 سامسونگ و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض امنی‌ویژن CMOS OV13B10 را در نظر گرفته است.

در ادامه بخوانید:

پس از جداسازی قطعات مرتبط با ماژول دوربین، نوبت به مادربرد و اجزای متصل به آن می‌رسد. درادامه، می‌توان نگاهی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ انداخت. در این ویدئو، به بررسی عملکرد شیائومی می ۱۱ هنگام استفاده نیز اشاره می‌شود که برای مثال، می‌توان میزان دمای دستگاه در زمان اجرای بازی‌های سنگین را نام برد.

دمای شیائومی می ۱۱ هنگام استفاده‌ی سنگین به ۳۷ درجه نیز می‌رسد؛ البته این میزان دما در سطح دستگاه پخش نمی‌شود و در قسمت بالای گوشی هوشمند جمع می‌شود. چنین حالتی آسیب چندانی به گوشی هوشمند وارد نمی‌کند. در‌ادامه، پیشنهاد می‌کنیم این ویدئو را مشاهده کنید.

دانلود ویدئو از آپارات – تماشای ویدئو در یوتیوب


بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر