حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

دوربین A7c سونی در DXOMARK امتیاز ۹۵ کسب کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

DXOMARK سرانجام بررسی عمیق دوربین A7c سونی را منتشر کرد تا بفهمیم این دوربین چه حرف‌هایی برای گفتن دارد. این دوربین که حسگر فول فریم ۲۴ مگاپیکسلی BSI-CMOS دارد، در دسته‌ی دوربین‌های بدون آینه جای می‌گیرد و با قیمت ۱۷۹۸ دلار قابل خرید است. 

Sony A7c به ‌لطف مشخصه‌هایی هم‌چون عمق رنگ ۲۵ بیت، گسترده‌ی داینامیک ۱۴٫۷ev و ایزوی ۳۴۰۷ در محیط‌های کم‌نور موفق شده است در آزمایش‌های DXOMARK امتیاز بسیار خوب ۹۵ کسب کند. 

امتیاز DxOMark دوربین سونی A7c

به گزارش Daily Camera News، دوربین a7C سونی با کیت لنز ۶۰-۲۸ میلی‌متری ‌اکنون یکی از محبوب‌ترین دوربین‌های بازار است. DXOMARK می‌گوید حسگر به‌کاررفته در دوربین Sony A7c دارای عمق رنگ زیاد، گستره‌ی داینامیک وسیع و نویز کم است و این ویژگی‌ها باعث می‌شوند محصول  سونی، گزینه‌ای بسیار عالی باشد.

DXOMARK می‌گوید دوربین A7c سونی که بدنه‌ای مثل دوربین‌های فاصله‌یاب (Rangefinder) دارد، محصولی جذاب در بین دوربین‌های سری Sony A6 و مدل‌های سری A7 که DSLR هستند محسوب می‌شود. Sony A7c کسانی را هدف قرار داده است که نه‌تنها به عکس‌برداری بلکه به فیلم‌برداری اهمیت می‌دهند و نحوه‌ی طراحی آن به ‌گونه‌ای است که می‌تواند نظر ولاگرها و افراد دیگری که به‌ دنبال دوربین کامپکت در دسته‌ی محصولات فول فریم می‌گردند، جلب کند. DXOMARK اعتقاد دارد که A7c جایگزینی جذاب برای دوربین‌های بزرگ‌تر A7 III و A9 محسوب می‌شود. 

مقاله‌ی مرتبط:

حسگر BSI-CMOS در Sony A7C عملکرد مناسبی دارد و بررسی‌ها نشان می‌دهد نتایج این حسگر تا حدی شبیه به حسگر دوربین‌های Sony A7 III و A9 II است. حسگر این دوربین سونی در ایزوی کم، تعادل مناسبی در گستره‌ی داینامیک ایجاد می‌کند و در ایزوی زیاد،‌ گستره‌ی داینامیک وسیعی ارائه می‌دهد. DXOMARK می‌گوید همین ویژگی را می‌توان به عمق رنگ نسبت داد.

به گفته‌ی DXOMARK دوربین A7c سونی برای عکاسی از مناظر،‌ سفر و جشن و همچنین عکاسیِ پرتره گزینه‌ی بسیار خوبی است و داشتن بدنه‌ی شبیه به فاصله‌یاب‌، آن را به گزینه‌ای دوست‌داشتنی برای عکاسان خیابان تبدیل می‌کند.

شما کاربران تک تایمز چه دیدگاهی درباره‌ی امتیاز دوربین A7c دارید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر