شباهت ظاهری گوشی های سری آیفون 2020 به آیفون 4!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تحلیلگران محصولات اپل بر این باورند که این شرکت برای ساخت گوشی های سری آیفون 2020 از طراحی مشابه با آیفون 4 بهره می برد.

طرفداران اپل عموما بر این باور هستند که طراحی گوشی آیفون 4 تاکنون نسبت به سایر گوشی های این شرکت بهتر بوده است. اگر به خاطر داشته باشید، آیفون 4 و آیفون 4S مجهز به پنل شیشه ای بوده و دور تا دور آن با یک نوار فلزی پوشیده شده است. ظاهرا شرکت اپل تصمیم گرفته تا برای آیفون 2020 از طراحی مشابهی استفاده کند.

یکی از تحلیلگران اپل به نام مینگ چی کو، به نوعی این خبر را تایید کرده و بیان داشته است که اپل برای نسل بعدی آیفون ها، احتمالا از همان نوار فلزی باریک استفاده خواهد کرد. این موضوع همه علاقه مندان اپل را به یاد گوشی آیفون 4 انداخته است. کو اضافه کرد:

طبق پیش بینی های ما، طراحی کلی آیفون 2020 جدید به طور قابل ملاحظه ای تغییر خواهد کرد. فریم آهنی و شیشه دو یا سه بعدی قسمت پشت و جلویی حفظ می شود، اما سطح قاب فلزی این گوشی ها بسیار شبیه به آیفون 4 خواهد بود.

شباهت آیفون 2020 به آیفون 4

کو پیش بینی کرده است که طراحی جدید گرانتر خواهد بود و این موضوع احتمالا هزینه مواد اولیه را افزایش می دهد. هنوز معلوم نیست که آیا اپل، خود این هزینه های اضافی را تقبل می کند و یا آن را بر عهده خریداران می گذارد. بنابراین تعجبی ندارد اگر نسل بعدی آیفون ها با قیمت باورنکردنی وارد بازار شوند.

یکی از دلایلی که اپل را وادار به تغییر طراحی می کند، افزودن قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G به این گوشی های هوشمند است. کو باور دارد که این تغییرات، میزان تقاضا را برای آیفون افزایش می دهد. ممکن است که اپل، میزان تولید آیفون در سال 2020 را به 85 میلیون دستگاه برساند. حال آنکه تعداد آیفون های عرضه شده در سال 2019 برابر با 75 میلیون بوده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع