حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

جشن انتشار اوبونتو نسخه 19.10 در دانشگاه اراک برگزار می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

آبان امسال و هم‌زمان با انتشار اوبونتو ۱۹.۱۰، همایش لینوکس و برنامه‌نویسی و جشن انتشار اوبونتو این‌بار به‌میزبانی دانشگاه اراک برگزار خواهد شد.

هدف از این همایش که به‌همت انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه اراک برگزار می‌شود، گردهمایی کاربران و متخصصان لینوکس و آشنایی هرچه‌بیشتر دانشجویان و فعالان حوزه IT با گنو/لینوکس، برنامه‌نویسی متن‌باز و مباحث روز دنیای کامپیوتر است. همایش از دو بخش اصلی ارائه‌های عمومی و کارگاه‌ها تخصصی تشکیل می‌شود که کارگاه‌ها و ارائه‌ها به‌موازات هم برگزار خواهند شد.

کارگاه‌های تخصصی با‌توجه‌به جامعه شرکت‌کنندگان همایش، به دو سطح مبتدی و پیشرفته تقسیم می‌شوند و موضوعات مختلفی از داکر، دنیای طراحی وب، مفاهیم امنیتی و مهم‌تر از همه نصب اوبونتو را شامل می‌شوند.

همچنین، در بخش ارائه‌های عمومی که در سالن اصلی همایش برگزار خواهند شد، موضوعاتی از قبیل اوبونتو و دیگر توزیع‌های لینوکس و اخبار آن‌ها، زبان‌های برنامه‌نویسی، بازار کار و رزومه‌سازی و آشنایی با بعضی سیستم‌های مدیریتی در سیستم‌عامل و نرم‌افزارها ارائه می‌شوند.

تمامی علاقه‌مندان به لینوکس و برنامه‌نویسی می‌توانند به سایت همایش به آدرس events.ubuntu.ir مراجعه و در‌صورت تمایل برای شرکت در همایش ثبت‌نام کنند. افزون‌براین، برای آگاهی از آخرین اخبار همایش، کانال تلگرام همایش با آیدی @ufest1910 یا صفحه‌ی اینستاگرام آن با آیدی Ubuntu_ir را دنبال کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع