تماشا کنید: بررسی گوشی گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گلکسی نوت 10 پلاس جدیدترین پرچمدار سامسونگ در بازار است. در این مطلب بررسی ویدیویی آن را برای شما آماده کرده ایم.

گلکسی نوت 10 پلاس بزرگترین و قدرتمندترین گوشی سامسونگ تا به امروز محسوب می شود. وزن این گوشی هوشمند به 196 گرم می رسد، جنس بدنه آن از شیشه است و نمایشگر 6.8 با نسبت تصویر 19:9 اینچی دارد. این نمایشگر از نوع سوپر امولد با رزولوشن +WQHD است و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن به 91 درصد می رسد.

صفحه نمایش مورد استفاده در این فبلت دارای حفره است که در بخش میانی بالای آن قرار دارد. با استفاده از این حفره، حاشیه های اطراف نمایشگر بسیار کم شده که زیبایی خاصی به این گوشی بخشیده و استفاده از لبه های خمیده، این زیبایی رو دو چندان کرده است.

گلکسی نوت 10 پلاس دارای یک دوربین چهارگانه است. یک دوربین 12 مگاپیکسلی نرمال، یک دوربین 12 مگاپیکسلی واید، یک دوربین 16 مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ToF که در تشخیص عمق مورد استفاده قرار می گیرد. این گوشی هوشمند دارای قلب تپنده اگزینوس 9825 است. این پردازنده 8 هسته ای از نظر مصرف انرژی بهینه شده و نسبت به نسل قبلی عملکرد بهتری دارد. در کنار این پردازشگر قدرتمند، 12 گیگابایت رم وجود دارد که به راحتی هرچه تمام‌تر کارها را انجام می دهد و کوچک‌ترین کندی در گوشی شاهد نخواهید بود.

خرید گلکسی نوت 10 پلاس

این گوشی در دو نسخه با 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شده که با استفاده کارت حافظه تا 1 ترابایت قابلیت افزایش دارد. سیستم عامل اندروید 9 با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ One UI روی این گوشی وجود دارد. همه این موارد دست در دست همه دادند تا به راحتی هرچه تمام تر تعداد زیادی نرم افزار را اجرا کنید و یا بازی ها را هرچه روان تر انجام دهید.

همانطور که می دانید، سامسونگ در سری نوت توجه خاصی به قلم داشته و حالا در گوشی جدید سامسونگ این قلم پیشرفت زیادی داشته است. قلم S Pen به ژیروسکوپ مجهز شده و می تواند در اجرای فرامین حرکتی کاربر را همراهی کند. گوشی های سری نوت معمولا از نظر صدا عملکرد بی نظیری دارند. نوت 10 پلاس با دو اسپیکر، صدای استریو بسیار خوبی تولید می کند، اما متاسفانه سامسونگ جک 3.5 میلیمتری را از این گوشی حذف کرده است.

گلکسی نوت 10 پلاس به یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که این باتری با توجه به مصرف بهینه پردازنده اگزینوس، به راحتی با استفاده منطقی نزدیک به یک روز و نیم همراه شما خواهد بود. این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع و همچنین شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کند. برای بررسی کامل این گوشی هوشمند می توانید به این لینک مراجعه کنید.

در ادامه ویدیوی بررسی گوشی نوت 10 پلاس را مشاهده می کنید:

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع