سری وان پلاس ۸ زودتر از پیش‌بینی‌ها عرضه خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

براساس شایعات، وان پلاس در حال کار بر روی سه گوشی هوشمند جدید است که دو تای آن‌ها پرچمدار و سومی یک پرچمدار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. این شرکت معمولا از چرخه عرضه می-اکتبر، برای عرضه گوشی‌های خود پیروی می‌کند، اما این موضوع ممکن است در مورد هندست‌های آینده وان پلاس ۸، وان پلاس ۸ پرو و وان پلاس ۸ لایت اتفاق نیفتد و آن‌ها زودتر وارد بازار شوند.

طبق گفته‌های ایشان آگاروال (Ishan Agarwal) از افشاگران معروف، وان پلاس ۸، وان پلاس ۸ پرو و وان پلاس ۸ لایت در اواخر ماه مارس یا اوایل ماه آوریل معرفی خواهند شد، سری وان پلاس ۷ سال گذشته در ماه می عرضه شد. وان پلاس یک تغییر دیگر را هم در سری وان پلاس ۸ ایجاد خواهد کرد و آن گزینه رنگ است: هر دو گوشی وان پلاس ۸، وان پلاس ۸ پرو در رنگ سبز نیز قابل دسترس خواهند بود.

اگر این شایعه در مورد تاریخ عرضه گوشی‌ها صحت داشته باشد، بنابراین وان پلاس ۸، وان پلاس ۸ پرو با گلکسی اس۲۰ سامسونگ (که یک ماه قبل  از وان پلاس ۸ به دست مشتریان خواهد رسید) شاخ‌ به شاخ خواهند شد.

خیلی‌ها از شرکت وان پلاس به خاطر عدم ارائه شارژ بی‌سیم بر روی گوشی‌هایش انتقاد کرده‌اند و این یکی از چیزهایی است که وان پلاس برای رقابت با آیفون‌ها و سری‌های گلکسی اس و نوت به آن نیاز دارد. طبق شایعات به نظر می‌‌رسد که وان پلاس حرف منتقدان را شنیده و قابلیت شارژ بی‌سیم را به گوشی وان پلاس ۸ پرو اضافه خواهد کرد. مسلما رقابت بین وان پلاس ۸ پرو و سری گلکسی اس۲۰ بسیار جالب و دیدنی خواهد بود.

رندرهای لو رفته از وان پلاس ۸ پرو یک طراحی دوربین هول پانچ را نشان می‌دهند که مشابه نمونه موجود در رندرهای لو رفته از گوشی‌های وان پلاس ۸، سری گلکسی اس۱۰ و نوت ۱۰ است. وان پلاس ۸ پرو مانند مدل قبلی خود لبه‌های خمیده خواهد داشت و سایز نمایشگر آن احتمالا ۶.۶۵ اینچ خواهد بود که کمی بزرگتر از پنل ۶.۵ اینچی وان پلاس ۸ است.

براساس شایعات، وان پلاس ۸ و ۸ پرو از اتصال ۵G هم پشتیبانی خواهند کرد و هر دوی آن‌ها مجهز به چیپست جدید اسنپدراگون ۸۶۵ با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 خواهند بود. همچنین این دو گوشی با سه گزینه حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهند شد. از طرف دیگر، وان پلاس ۸ لایت از تراشه Dimensity 1000 مدیاتک و ۸ گیگابایت رم LPDDR4x بهره خواهد برد.

انتظار می‌رود که وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ لایت دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۳۰ وات باشند، در حالیکه وان پلاس ۸ پرو یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با تکنولوژی شارژ سریع ۳۵ وات خواهد داشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع