حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اپراتورها تا پایان سه‌ ماهه‌ اول سال چقدر از بازار سهم داشتند؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گزارش منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) درباره‌ی سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه تا پایان سال 98، حاکی از سهم 53 درصدی همراه اول در برابر سهم 44 درصدی ایرانسل و سهم 3 درصدی رایتل است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در هر فصل، گزارشی رسمی را با عنوان «فصل‌نامه آماری» منتشر و در آن، اطلاعاتی مانند تعداد خطوط واگذار شده، تعداد مشترکان فعال و سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه را اعلام می‌کند.اپراتورهای تلفن همراه

جلد سی و سوم فصل‌نامه‌ی آماری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، جدیدترین نسخه‌ی این گزارش است که آمار مربوط به سه‌ماهه‌ی نخست سال ۱۳۹۹ را منتشر کرده است.

اپراتورهای تلفن همراه

بر اساس این گزارش و تا پایان سال 98، تعداد خطوط واگذار شده‌ی همراه اول 92 میلیون و 462 هزار و تعداد مشترکان فعال این اپراتور 65 میلیون و 47 هزار، تعداد خطوط واگذار شده‌ی ایرانسل 86 میلیون و 325 هزار و تعداد مشترکان فعال این اپراتور 51 میلیون و 727 هزار و تعداد خطوط واگذار شده‌ی رایتل 8 میلیون و 280 هزار و تعداد مشترکان فعال این اپراتور 4 میلیون و 317 هزار است.

اپراتورهای تلفن همراه

گفتنی است؛ در پایان آخرین فصل سال ۱۳۹۸، تعداد مشترکان فعال همراه اول ۶۲ میلیون و ۷۲۳ هزار، مشترکان فعال ایرانسل ۵۱ میلیون و ۲۸۴ هزار و مشترکان فعال رایتل ۴ میلیون و دو هزار مشترک بوده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر