امکان ویرایش مستقیم اسناد Microsoft Office در نسخه Gmail Workspace

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – Gmail در نسخه Workspace خود از قابلیتی رونمایی کرده است که به کاربران امکان ویرایش مستقیم اسناد Microsoft Office را در صندوق Inbox می‌دهد.

قابلیت جدید Google ویرایش اسناد Microsoft Office را که به عنوان پیوست در Gmail ارسال شده بسیار آسان تر می‌کند. این قابلیت جدید در Google Workspace (قبلاً با نام G Suite a شناخته می شد) به کاربران امکان می دهد اسناد را مستقیم از صندوق Inbox خود ویرایش کنند.

ویرایش اسناد در Gmail

از این به بعد و با اعمال این تغییر، پیوست‌های Microsoft Office در Gmail گزینه “ویرایش” خواهند داشت. و هنگامی که ویرایش ها به پایان رسید ، گزینه جدیدی برای اشتراک سند از طریق ایمیل وجود دارد. این قابلیت جدید با حذف چند مرحله که قبلاً لازم بودند، در زمان صرفه جویی می‌کند.

گوگل در رابطه با این قابلیت جدید توضیح می‌دهد: “هنگامی که یک سند Word را به عنوان پیوست ایمیل دریافت می‌کنید، می‌توانید آن را باز کرده و در حالی که هنوز قالب فایل Word را حفظ می کنید، با یک تک تایمز ویرایش در Docs را شروع کنید.” گوگل همچنین افزود: “سپس می‌توانید به موضوع ایمیل اصلی پاسخ دهید و فایل به روز شده را مستقیماً از Docs وارد کنید و با حذف مراحل مانند بارگیری فایل برای ویرایش یا جستجوی ایمیل مربوطه برای پیوستن مجدد به آن، در وقت صرفه جویی خواهید کرد.”

این به روزرسانی اکنون در Google Workspace آغاز به کار می کند، اگرچه این شرکت اظهار داشت که نمایش آن برای همه ممکن است دو هفته طول بکشد. مشخص نیست که آیا این شرکت قصد دارد این ویژگی را در نسخه استاندارد مصرف کننده Gmail نیز ارائه دهد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر