مشخصات نسخه 5G سامسونگ گلکسی A90 آشکار شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به تازگی تصاویر متعددی از جعبه سامسونگ گلکسی A90 در اینترنت منتشر شده که جزییات فنی این محصول را به طور دقیق فاش می کند.

چندی پیش رندر رسمی نسخه 5G اسمارت فون گلکسی A90 به فضای مجازی راه پیدا کرد (رندر رسمی نسخه 5G گلکسی A90 فاش شد). اخیرا تصاویر جدیدی از بسته بندی این گوشی منتشر شده که جزییات دقیق تری را درباره مشخصات آن به دست می دهد.

سامسونگ گلکسی A90 5G به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده و از یک پردازنده هشت هسته ای بهره می برد که به احتمال زیاد اسنپدراگون 855 است. این دستگاه دارای نمایشگر Infinity-U سوپر امولد با اندازه 6.7 اینچ (170.3 میلیمتر) و کیفیت فول اچ دی پلاس است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، نسخه 5G گوشی سامسونگ گلکسی A90 مجهز به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. دوربین سه گانه نیز روی پنل پشتی قرار دارد که دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی است. این محصول برخلاف گلکسی A80 دارای دوربین چرخان نبوده و از همان طراحی استاندارد بهره می برد. نوشته های روی جعبه اطلاعات زیادی را درباره باتری در اختیار ما نمی گذارند، اما قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات را تایید می کنند.

متاسفانه هنوز خبری مبنی بر تاریخ عرضه و قیمت احتمالی گلکسی A90 5G به دست ما نرسیده است. ناگفته نماند که این محصول چند هفته پیش نیز تاییدیه بلوتوث SIG را دریافت کرد. شرکت کره ای سامسونگ تاکنون اشاره ای به مشخصات گلکسی A90 5G نکرده؛ با این حال به نظر می رسد که طی چند هفته آینده و پس از معرفی رسمی این محصول، اطلاعات بیشتری در رسانه های خبری منتشر شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع