حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

نسخه جهانی Mi CC9 با نام شیائومی Mi 9 لایت به بازار می آید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شیائومی Mi 9 لایت نام نسخه جهانی اسمارت فون Mi CC9 بوده که قرار است به زودی در اختیار علاقه مندان قرار گیرد. این محصول اخیرا در فهرست دستگاه های اندرویدی مشاهده شده است.

از زمان معرفی Mi CC9 و Mi CC9e در چین، هواداران این محصولات در انتظار نسخه جهانی آن ها هستند. نسخه جهانی Mi CC9e ماه گذشته با نام شیائومی Mi A3 مجهز به اندروید وان وارد بازار شد. البته این گوشی با توجه به قیمت بالا و صفحه نمایش اچ دی پلاس چندان مورد استقبال قرار نگرفت. به همین خاطر، انتظار می رود که این تولید کننده چینی، نسخه Mi A3 Pro را به عنوان نسخه بهبود یافته از Mi CC9 اصلی به بازار بفرستد. با این حال طبق گزارش های دریافت شده، Mi CC9 قرار است با نام شیائومی Mi 9 لایت در بازارهای جهانی توزیع شود.

این گزارش به طور مستقیم از سوی میشال رحمان، سردبیر انجمن XDA-Developers منتشر شده است. وی اظهار داشته که دستگاه جدید شیائومی به نام Mi 9 لایت، اخیرا در فهرست دستگاه های اندرویدی دارای مجوز گوگل مشاهده شده است. این دستگاه، نسخه ای از Mi CC9 بوده و به نام کدگذاری شده pyxis شناخته می شود.

متاسفانه جزئیات بیشتری غیر از تغییر نام تجاری، درباره این گوشی جدید وجود ندارد. با این حال انتظار می رود Mi 9 لایت دارای مشخصات Mi CC9 باشد. این نوع استراتژی بارها توسط شرکت شیائومی برای دستگاه های مختلف به کار رفته است. به عنوان مثال می توان به Redmi K20 و Redmi K20 pro اشاره کرد. این گوشی ها در بازار چین و هند و به همین نام و در بازارهای جهانی با نام Mi 9T و Mi 9T pro در دسترس مشتریان قرار گرفته اند.

به هر صورت، از آنجا که Mi 9 لایت اخیرا در فهرست دستگاه های اندرویدی به نمایش درآمده است، به نظر می رسد که به زودی وارد بازار شود. این گوشی هوشمند را می توان به عنوان جایگزینی برای Mi 8 Lite در نظر گرفت که سال پیش روانه بازار شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع