ال جی G8X ThinQ رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ال جی G8X ThinQ از راه رسید. این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.4 اینچی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز شده است.

ال جی G8X ThinQ به صورت رسمی معرفی شد. ال جی برای این محصول خود یک قاب در نظر گرفته که دارای نمایشگر است. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.4 اینچی مجهز شده که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. این احتمال وجود دارد که این محصول در کره جنوبی با نام V50S به فروش برسد. این دستگاه به نمایشگر OLED مجهز شده که زیر آن سنسور اثر انگشت تعبیه شده است.

در حالی که ال جی G8 دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است، ال جی G8X ThinQ از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره می برد. این دوربین درون برش قطره ای نمایشگر حضور دارد. روی پنل پشتی این اسمارت فون شاهد قرارگیری دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی هستیم. سنسور 12 مگاپیکسلی دارای گشودگی دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال است. سنسور دوم از زاویه دید 136 درجه بهره می برد.

ال جی G8X ThinQ

ال جی G8X ThinQ در یک نسخه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می شود و قدرت آن را چیپست اسنپدراگون 855 تامین می کند. این دستگاه همچنان دارای جک 3.5 میلی متری هدفون بوده و از DAC چهارگانه بهره می برد. وظیفه تامین انرژی آن بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای و روکش محافظ گوریلا گلس 6 اشاره کرد.

قاب مخصوص این اسمارت فون با نام DualScreen شناخته می شود و دارای یک نمایشگر 6.4 اینچی است. در بخش بیرونی این قاب یک صفحه نمایش 2.1 اینچی OLED مونوکروم به چشم می خورد. این قاب فاقد باتری بوده و انرژی خود را از باتری اصلی دستگاه تامین می کند. ال جی G8X ThinQ وزنی برابر با 192 گرم داشته و قاب مخصوص آن نیز 134 گرم وزن دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع