ویدیو تبلیغاتی لورفته گوگل پیکسل 4 قابلیت‌های هیجان‌انگیزی را نشان می‌دهد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به‌تازگی ویدئو تبلیغاتی جدیدی از پیکسل ۴ گوگل فاش شده که عکس‌برداری از آسمان شب، دوربین قدرتمند، هوش‌مصنوعی قوی‌تر و انبوهی‌ از ویژگی‌های جدید را نمایش می‌دهد.

روز‌به‌روز به حجم اطلاعات لورفته درباره‌ی پیکسل ۴ گوگل اضافه می‌شود و اخیراً ویدیویی در سطح اینترنت پخش شده که گویا مربوط‌به ویدئو تبلیغاتی گوگل از جدیدترین پرچم‌دارش می‌شود.

سایت اسپانیایی ProAndroid ادعا می‌کند که توانسته به ویدئو تبلیغاتی پیکسل ۴ گوگل پیش‌ از‌ موعد معرفی دسترسی پیدا کند؛ ویدیویی که صرف‌نظر از جنبه‌ی نمایشی، برخی از قابلیت‌های نرم‌افزاری جدیدترین پرچم‌دار اهالی مانتین‌ویو نظیر ژست‌های حرکتی، عکس‌برداری از ستاره‌ها و بهبود‌های دوربین در عکس‌برداری شبانه را نیز به‌ تصویر می‌کشد.

در شایعاتی که هفته‌ی گذشته منتشر شد، از قابلیت جدیدی تحت‌عنوان Motion Mode باخبر شدیم که امکان عکس‌برداری از سوژه‌های متحرک را میسر می‌سازد؛ افزون‌بر‌ این، انتظار می‌رود که در نسل جدید پرچم‌دار گوگل شاهد قابلیت زوم ۸ برابری باشیم که امکان عکس‌برداری از آسمان و ستاره‌ها را برای علاقه‌مندان به‌ نجوم فراهم می‌کند؛ موضوع اشاره‌شده در ویدئو موردبحث نیز دیده می‌شود؛ بنابراین به‌ احتمال‌ بسیار زیادی، شاهد این قابلیت خواهیم بود. 

با‌این‌حال، کار به‌ همین‌ نقطه ختم نمی‌شود و به‌نظر می‌رسد که اهالی مانتین‌ویو قابلیت‌های مربوط‌به گوگل اسیستنت را در پرچم‌دار جدید خود پررنگ‌تر کرده‌اند. همان‌طور که در ویدئو مشاهده می‌کنید، کاربران می‌توانند تصاویر خود در اپلیکیشن گوگل فوتوز را تنها با دستور‌های صوتی کنترل کنند. 

متأسفانه در این ویدئو درباره‌ی رنگ‌های گوشی اطلاعاتی ارائه نمی‌شود؛ همچنین گوگل تاکنون درباره‌ی زمان معرفی پرچم‌دار جدید خود صحبتی نکرده است؛ بنابراین همچنان باید در هفته‌های آینده منتظر اخبار رسمی از سوی این غول دنیای فناوری باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع