تصاویر مربوط به Galaxy A20s سامسونگ افشا شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سیستم نامگذاری جدید کمپانی سامسونگ کمی آشفته می‌باشد. اکنون مشخصات مربوط به گلکسی A20s افشا شده است و نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش بدون حاشیه و برخی دیگر از قابلیت‌ها، دوربین پشتی بهتری نسبت به گلکسی A20 خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات افشا شده، گلکسی A20s یک دوربین سه‌گانه بر روی پنل پشتی می‌باشد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق‌العاده (لنز ۱۲۰ درجه با گشودگی دیافراگم f/2.2) که یک ماژول از سه ماژول دوربین گلکسی A20 را در بر می‌گیرد؛ یعنی دوربین اصلی این دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 بوده و سنسور سنجش عمق ۵ مگاپیکسلی نیز به عنوان سومین ماژول دوربین این دستگاه محسوب می‌شود.

Galaxy A20s

از نظر صفحه‌نمایش نیز بزرگ‌تر خواهد بود. Galaxy A20s از یک صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی از نوع TFT LCD برخوردار خواهد بود که از صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی Super AMOLED گلکسی A20 بزرگتر و همچنین از صفحه‌نمایش ۵٫۸ اینچی Galaxy A20e نیز بسیار بزرگ‌تر می‌باشد. پردازنده‌ی بکار رفته در این دستگاه اسنپدراگون ۴۵۰ با هشت هسته‌ی Cortex-A53 می‌باشد. هسته‌های این تراشه به اندازه‌ی هسته‌های پردازنده‌ی اگزینوس ۷۸۸۴ (دو هسته‌ی کورتکس A73 و شش هسته‌ی کورتکس A53) قدرتمند نیستند ولی عملکرد آن‌ها در حالت عادی نسبت به تک هسته‌ای بودن این دستگاه بسیار عالی است. پردازنده‌ی گرافیکی این دستگاه نیز ضعیف‌تر می‌باشد.

بر اساس اطلاعات افشا شده، گویا گلکسی A20s سامسونگ دارای حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی بیشتری می‌باشد. A20s به جای ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده در گلکسی A20، دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌باشد. شکاف ورودی microSD نیز بر روی دستگاه موجود می‌باشد. این دستگاه دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعتی خواهد بود که از شارژر سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. تقریبا از این نظر مشابه با گلکسی A20 می‌باشد، بر اساس شایعات منتشر شده احتمالا نسخه‌ی s این کمپانی از قابلیت microUSB برخوردار خواهد بود.

Galaxy A20s

انتظار می‌رود که این دستگاه در رنگ‌های سبز، سیاه و قرمز به بازار عرضه شود، هر چند هنور تاریخ دقیق عرضه‌ی این دستگاه مشخص نیست (شاید ۱۵ سپتامبر همزمان با معرفی گلکسی M30s). به احتمال نکته‌ی جالب اینجاست که دوربین سه‌گانه‌ی گلکسی A20s از نظر عملکرد و کیفیت نمی‌تواند با گلکسی A20 رقابت نماید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع