گوگل پیکسل 4 و گوگل پیکسل 4 XL در 15 اکتبر معرفی می شوند؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – افشاگر معروف، ایوان بلس تاریخ معرفی گوشی های سری گوگل پیکسل 4 را فاش کرد. از این محصولات در تاریخ 15 اکتبر رونمایی می شود.

در هفته های گذشته شاهد انتشار شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با پرچمدار آینده گوگل، پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال بودیم. تا به امروز این غول جستجوی اینترنتی به تاریخ رونمایی از محصولات اشاره نکرده است؛ با این حال ایوان بلس در جدیدترین اطلاعات فاش تاریخ معرفی آن ها را مشخص کرده است.

در صورتی که گفته ایوان بلس صحت داشته باشد، گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 XL در تاریخ 15 اکتبر در معرض دید عموم قرار می گیرند. با توجه به این موضوع که شایعات گذشته نیز به معرفی این محصولات در ماه اکتبر اشاره کرده بودند، تاریخ فاش شده توسط بلس می تواند درست باشد. علاوه بر این تاریخ، شاهد انتشار تصاویری از محصولات آینده گوگل هستیم که پنل جلویی آن ها را به نمایش می گذارد.

بر اساس این تصاویر، گوشی های سری پیکسل 4 دارای حاشیه زیادی در اطراف نمایشگر خود هستند. گوگل پیکسل 4 ایکس ال به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز شده و دارای صفحه نمایش 6.23 اینچی است. شایعات به رفرش ریت 90 هرتزی این نمایشگر اشاره کرده اند. گوشی های سری پیکسل 4 به دوربین اصلی دوگانه و 6 گیگابایت رم مجهز می شوند.

بر اساس شایعات، وظیفه تامین انرژی پیکسل 4 XL بر عهده یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی و پیکسل 4 بر عهده یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی است. این محصولات به صورت پیش فرض از اندروید 10 بهره می برند. در بخش جلویی این گوشی های هوشمند سیستم تشخیص چهره مشابه با فیس آیدی قرار می گیرد و همچنین این بخش سنسورهای رادار Soli را میزبانی می کند. انتظار می رود این محصولات فاقد سنسور اثر انگشت باشند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع