انتشار تصاویری از جعبه گوشی هواوی میت 30

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تصاویری از جعبه گوشی هواوی میت 30 در اختیار رسانه ها قرار گرفته که علاوه نام این دستگاه، بخشی از مشخصات آن را نیز فاش می کند.

هواوی در آینده نزدیک از پرچمداران جدید خود از سری میت 30 رونمایی می کند. به تازگی تصاویری از جعبه هواوی میت 30 پرو به اینترنت راه پیدا کرده که ما را بیش از پیش با آن آشنا می کند. این جعبه مشکی رنگ بوده و نوشته های روی آن طلایی رنگ است. در بالای جعبه برند هواوی، در وسط نام دستگاه و در بخش پایینی برند لایکا به رنگ قرمز قرار گرفته است.

در یکی از تصاویر شاهد نمایش بخش زیرین جعبه این گوشی هوشمند هستیم که بخشی از مشخصات آن را شامل می شود. این دستگاه دارای رنگ مشکی روشن بوده و از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. انتظار می رود این نسخه، مدل پایه این گوشی هوشمند چینی باشد. این نمونه از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند. از آن جایی که روی جعبه این دستگاه نشانی از کلمه 5G نیست، نباید منتظر پشتیبانی آن از نسل پنجم تلفن همراه باشیم.

گوشی های سری میت 30 هواوی در تاریخ 19 سپتامبر در شهر مونیخ، آلمان معرفی می شوند. این محصولات ابتدا در کشور چین قابل خریداری خواهند بود. بر اساس شایعات، هواوی میت 30 با قیمت پایه 562 دلار وارد بازار می شود. این محصولات به صورت پیش فرض فاقد سرویس های گوگل خواهند بود؛ با این حال سیستم عامل اندروید روی آن ها نصب شده است (هواوی میت 30 و میت ایکس بدون برنامه های گوگل عرضه می شوند).

انتظار می رود در صورت ادامه تحریم های ایالات متحده آمریکا، سال آینده گوشی های سری P این برند مجهز به سیستم عامل انحصاری هارمونی از راه برسند (هواوی از سیستم عامل هارمونی به صورت رسمی رونمایی کرد).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع