حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

فناوری 5G هواوی به فروش می رسد؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز –  هواوی قصد دارد تا فناوری 5G خود را به شرکت دیگری واگذار کند. هدف از فروش فناوری 5G هواوی هنوز مشخص نشده است.

به نظر می رسد شرکت هواوی به دنبال رقیبی برای شرکت خود می گردد! طبق گزارش های دریافت شده از سوی وب سایت Economist، رن ژنگفی، بنیان گذار و مدیر ارشد اجرایی هواوی اعلام کرده که این شرکت در حال رایزنی جهت فروش فناوری 5G خود به یک شرکت غیر آسیایی است. این خبر قطعا یکی از مهم ترین اقدامات از سوی این شرکت به شمار می آید. هواوی تاکنون عملکرد خوبی را در تجارت شبکه 5G از خود نشان داده است.

رن ژنگفی در مصاحبه ای با یک مجله تجاری گفته است که خریدار می تواند عناصر کلیدی را تغییر داده و حتی امکان دسترسی به محصولات را مسدود سازد. به علاوه، مجوز کامل، تمام کدها، طرح های اولیه و مهارت های تولید نیز به خریدار تحویل داده می شود.

مالک جدید فناوری 5G هواوی قادر به تغییر کدهای منبع است. به بیان دیگر، نه تنها هواوی بلکه دولت چین حق دخالت در کارهای شرکت خریدار را ندارد. اما هواوی همچنان می تواند به اعمال هر گونه تغییر و بهبود در فناوری 5G خود ادامه دهد. البته این غول چینی هنوز هیچ کمپانی خاصی را برای فروش فناوری خود مشخص نکرده است. با این حال هر شرکت قدیمی یا حتی جدید می تواند آمادگی خود را برای خرید فناوری 5G هواوی اعلام کند.

جالب است بدانید که هواوی هنوز قیمت دقیقی را برای فروش تجارت 5G خود تعیین نکرده است. این موضوع نشان می دهد که این شرکت هنوز در حال جستجو در بین احتمالات است. عدم تعیین قیمت می تواند روش خوبی برای بررسی کمپانی های علاقه مند و هزینه پیشنهادی آن ها باشد. دلیل تصمیم هواوی برای فروش فناوری 5G مشخص نیست، اما به نظر می رسد که به تحریم های آمریکا ربط دارد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع