تلویزیون های هوشمند موتورولا رسما معرفی شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تلویزیون های هوشمند موتورولا مبتنی بر سیستم عامل اندروید 9.0 بوده و از تاریخ 29 سپتامبر در فروشگاه های هند به فروش می رسند.

شرکت آمریکایی موتورولا با معرفی رسمی شش مدل تلویزیون جدید در بازار هندوستان، مجددا به دنیای تجارت تلویزیون بازگشت. این مدل های جدید، همگی مبتنی بر سیستم عامل اندروید هستند. با اینکه این تلویزیون ها تنها در بازار هندوستان عرضه خواهند شد، اما ورود موتورولا به بخش اسمارت تی وی، نشان می دهد که این محصولات به زودی وارد بازارهای بین المللی نیز می شوند. از طرف دیگر، بعید به نظر می رسد که کمپانی موتورلا بخواهد اسمارت تی وی های خود را تنها در بازار هندوستان به فروش برساند.

همانطور که پیش تر گفته شد، شش مدل متفاوت برای تلویزیون های هوشمند موتورولا وجود دارد. ساده ترین مدل 32 اینچی و با وضوح HD است، حال آنکه مدل های بهتر از نمایشگر 65 اینچی با وضوح 4K بهره می گیرند. جالب است بدانید که هر شش مدل تلویزیون های هوشمند موتورولا، مجهز به ساندبار با پشتیبانی از فناوری DTS TruSurround هستند. به علاوه، همه تلویزون ها دارای یک دسته بازی بی سیم و یک کنترل از راه دور با یک دکمه خاص جهت پخش سرویس هایی نظیر نتفلیکس و یوتیوب بوده و به واسطه سیستم عامل اندروید 9.0 اجرا می شوند.

به نظر می رسد که مدل های بالاتر با ابعاد 43، 50، 55 و 65 اینچی و رزولوشن 4K به یک پردازنده چهار هسته ای با توان بیش از 1.1 گیگاهرتز مجهز شده اند. از جمله ویژگی های دیگر این مدل ها، می توان به پردازنده گرافیکی Mali-450، رم 2.25 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی اشاره کرد. از طرف دیگر، مدل های ساده تر با نمایشگر 32 اینچی (وضوح HD) و 43 اینچی (فول HD) دارای پردازنده چهار هسته ای TEE، GPU مالی 470MP3، رم 1 گیگابایتی و حافظه اصلی 8 گیگابایتی هستند.

مدل های جدید تلویزیون های هوشمند موتورولا از تاریخ 29 سپتامبر سال جاری، با قیمت ابتدایی 13999 روپیه (معادل با 196 دلار) در بازار هندوستان در معرض فروش قرار می گیرند. بالاترین قیمت برای این خانواده جدید از تلویزیون های هوشمند، برابر با 64999 روپیه (909 دلار) است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع