گوشی Reno Ace از قابلیت شارژ 65 واتی پشتیبانی می کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت چینی اوپو قصد دارد تا در ماه آینده از گوشی Reno Ace رونمایی کند. این محصول دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده و از قابلیت شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می کند.

همانطور که می دانید، شرکت اوپو به تازگی از گوشی های سری Reno2 رونمایی کرده است (مشخصات و قیمت احتمالی گوشی های سری اوپو رنو 2 برملا شد). متاسفانه این محصولات دارای قابلیت زوم 10 برابر نیستند. با این حال به نظر می رسد که تغییرات بزرگی در خط تولید اوپو در حال انجام است. این شرکت با انتشار یک تیزر تبلیغاتی اعلام کرده که در ماه آینده از جدیدترین محصول خود یعنی گوشی Reno Ace رونمایی می کند. طبق این تیزر، گوشی جدید اوپو از سریع ترین فناوری شارژ حال حاضر دنیا یعنی شارژ 65 واتی پشتیبانی می کند.

تولیدکنندگان مختلف مدام در تلاش هستند تا سرعت شارژ در محصولات خود را به بالاترین حد ممکن برسانند. بنا به گزارش های مختلف، برخی از آن ها در حال کار روی قابلیت شارژ 100 واتی هستند. با این حال شرکت بزرگی مانند سامسونگ، برای گوشی گلکسی نوت 10 پلاس تنها از فناوری 45 واتی استفاده کرد (مشخصات فنی گوشی گلکسی Note 10 Plus). ناگفته نماند که شرکت اوپو نیز سری قبلی محصولات خود را با قابلیت شارژ 50 واتی به بازار فرستاد.

کمپانی چینی شیائومی نیز با دستیابی به فناوری 30 واتی، کنترل بازار شارژ بی سیم را در دست گرفته است. چنانچه می دانید گوشی شیائومی می 9 پرو نیز به همین فناوری مجهز می شود؛ با این حال معلوم نیست که آیا شرکت اوپو از این ویژگی در اسمارت فون جدید خود استفاده خواهد کرد یا خیر.

ظاهرا قرار است که شرکت اوپو در تاریخ 10 اکتبر و در کشور چین، از گوشی Reno Ace رونمایی کند. این محصول دارای نمایشگر 90 هرتزی بوده و از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع