تولید نسخه‌ای قدرتمند از گوشی شیائومی Redmi K20 Pro

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

روز گذشته خبر رسید که شیائومی می‌خواهد نسخه جدیدی از گوشی شبه پرچمدار خود یعنی رد می کا ۲۰ پرو (Redmi K20 Pro) را به نام رد می کا ۲۰ پرو اکسکلوسیو ادیشن (Redmi K20 Pro Exclusive Edition) تولید کند که از پردازنده کووالکوم اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده خواهد کرد. حالا اکانت رسمی برند زیرمجموعه شیائومی یعنی رد می (Redmi) در شبکه اجتماعی مورد علاقه چینی‌ها به نام Weibo تأیید کرده که این نسخه جدید از گوشی مذکور دارای رم ۱۲ و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی خواهد بود.

علاوه بر این اطلاعات، تصویری هم از رد می کا ۲۰ پرو اکسکلوسیو ادیشن به نمایش درآمد که نشان می‌دهد این دستگاه با نسخه معمولی آن تفاوت خاصی ندارد و از قاب جلویی و عقبی بسیار شبیه است. بنابراین در این گوشی نیز شاهد حضور نمایشگر ۶٫۳۹ اینچی Super AMOLED و دوربین سلفی ظاهر شونده ۲۰ مگاپیکسلی خواهیم بود.

در قاب پشتی نیز همان ماژول سه لنزی با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۱۳ مگاپیکسلی زاویه گسترده و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو به کار خواهند رفت و باتری هم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت ظرفیت خواهد داشت و امکان شارژ آن با شارژ سریع ۲۷ واتی فراهم امکان‌پذیر خواهد بود.

در پایان اشاره کنیم که شیائومی می‌خواهد فردا و از ساعت ۸ شب به وقت بیجینگ چین، مراسم رونمایی از این گوشی را آغاز کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع