معرفی بهترین‌ قاب‌های محافظ برای آیفون‌های جدید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوشی‌های آیفون ۱۱، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس وارد بازار شده‌اند و قاب‌های محافظ زیادی نیز برای آنها عرضه شده است. در این مقاله سعی شده تا بیشتر قاب‌های نازک، با قدرت محافظت بالا و البته قیمت مناسب مورد بررسی قرار بگیرند. ضمنا با توجه به اینکه آیفون ۱۱ در رنگ‌های متنوعی عرضه شده است، چند قاب شفاف نیز در لیست مورد بررسی قرار گرفته است.

اسپک پریسیدیو (Speck Presidio Stay Clear)

اگر دنبال یک قاب شفاف هستید که در مقابل تغییر رنگ نیز مقاوم باشد، اسپک پریدیسو انتخاب مناسبی است. ضمنا این قاب قابلیت ضد میکروبی و آنتی باکتریال نیز دارد. قیمت این قاب ۴۰ دلار است و برای آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو آیفون ۱۱ پرو مکس موجود است.

اوترباکس (Otterbox)

اوترباکس، سری دیفندر (Defender) را با کیفیت فوق‌العاده برای تمامی مدل‌های آیفون ۱۱ عرضه کرده است اما بسیاری از افراد بدنبال قاب‌های نازک هستند. سری سیمتری (Symmetry) ترکیبی از نرمی، براقی و محافظت را برای شما به ارمغان می‌‌آورد. این مدل دارای رنگ‌بندی متنوع بوده و در انواع مختلف ساده و دارای گریپ است. قیمت این قاب‌ها بین ۵۰ تا ۶۰ دلار است. (با گذشت زمان شاهد افت قیمت آنها خواهیم بود)

گیر ۴ (Gear 4)

زاگ (Zagg) اخیرا شرکت انگلیسی تولید قاب گیر ۴ را خریداری کرده و بدنبال ساخت برند مخصوص به خود در آمریکا است. از نظر استایل و محافظت، قاب‌های گیر ۴ مانند اوترباکس و اسپک است و تمامی محصولات آن از مواد ضد شوک دی۳۰ استفاده می‌کنند. قاب شفاف پیکادیلی (Picadilly) و کریستال پالاس (Crystal Palace) و بترسی (Battersea) از مدل‌های محبوب این برند هستند. محدوده قیمتی این قاب‌ها بین ۳۵ تا ۵۰ دلار است.

اسپک پریسیدیو پرو

پریسیدیو پرو اسپک دارای سطحی با بافت نرم و در رنگ‌های مختلف و با فناوری ضد میکروب تولید شده است. این قاب تست سقوط ۱۳ فوت (حدود ۴ متر) را با موفقیت پشت سر گذاشته است و با پوشش دور تا دور گوشی، دستگاه را از صدمات احتمالی محافظت می‌کند.

لایف‌پور (Lifepoor)

در حال حاضر لایف‌پور تحت مالکیت اوترباکس قرار دارد و دیگر قاب‌های ضد آب تولید نمی‌کند. ( تنها قاب ضد آب مدل Fre است)

قاب‌های این برند همچنان محافظت خیلی خوبی را به کاربر ارائه می‌دهند و شامل مدل‌های اسلم (Slam)، نکست (Next) و سری جدید فلیپ (Flip) که قابلیت کیف پول را برای شما فراهم می‌کند، می‌شوند. این قاب‌ها ۴۰ دلار قیمت دارند و در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون عرضه می‌شوند.

موشی (Moshi)

موشی همواره قاب‌های جذابی را برای آیفون‌ها تولید می‌کند. مدل‌های اورچر (Overture)، آی‌گلیز (iGlaze)، ویتروز (Vitros) و آلترا (Altra) برای آیفون ۱۱، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس موجود هستند. مدل اورچر یک محصول ۲ در ۱ بوده و دارای درب آهنربایی است و علاوه بر آن می‌توانید کارت‌های اعتباری خود را در آن قرار دهید. قیمت این قاب‌ها بین ۲۵ تا ۵۰ دلار است.

پلیکان (Pelican)

مدل های قبلی این برند معمولا بزرگ و زشت بودند اما حالا طراحی محصولات آنها بهبود پیدا کرده است. مدل تراولر (Traveler) و مدل رژ (Rouge) از جمله محصولات جدید هستند. مدل رژ دارای سطح لاستیکی و بافت حبابی شکل است و مدل شفاف آن در تاریکی می‌درخشد.

اسپک پریسیدیو گریپ

پریسیدیو گریپ اسپک برای آیفون ۱۱ تولید شده و یکی از بهترین و پرطرفدار‌ترین قاب‌ها است اما قسمت‌های برجسته روی آن ممکن است به مرور زمان از بین بروند. این قاب در رنگ‌بندی مختلف و قیمت ۴۰ دلار در دسترس است.

نومد (Nomad)

قاب‌های چرمی نومد در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای تولید شده‌اند. مدل راجد (Rugged) ضد آب و دارای محافظت در برابر سقوط تا ۶ فوت (۲ متر) است. قیمت این قاب‌ها از ۵۰ دلار شروع می‌شود و مدل فولیو با کاور تاشو قیمتی ۷۰ دلاری خواهد داشت.

کیس میت (Case-Mate)

کیس میت قاب‌هایی با تنوع رنگی زیاد تولید می‌کند و برخی از آنها براق و درخشان هستند. این قاب‌ها علاوه بر چشم‌نواز بودن، از نظر جنس و محافظت نیز کیفیت بالایی دارند. قیمت این محصولات بین ۳۰ تا ۴۰ دلار است.

سیلک اسمارتیش (Silk Smartish)

سیلک قابهای ارزان، نازک و ساده را تحت برند جدید اسمارتیش برای آیفون ۱۱ تولید کرده است. مدل والت‌اسلایر (Walletslayer) اسمارتیش با قابلیت نگهداری ۳ کارت اعتباری و پول نقد، با قیمت ۱۵ دلار به فروش می‌رسد.

ایکس‌دوریا دیفنس (X-Doria Defense)

قاب‌های ایکس‌دوریا دیفنس در سبک‌های متفاوتی تولید می‌شوند و از نظر قیمتی کمی ارزانتر از قاب‌های گیر ۴، اسپک و اوترباکس هستند. مدل شفاف دیفنس با حاشیه سفید یا مشکی، ۲۵ دلار قیمت دارد.

ریزر آرکتک (Razer Arctech)

ریزر یک شرکت معروف در زمینه تولید لپ‌تاپ و لوازم جانبی بازی است و حالا خط تولید قاب‌های گیمینگ را برای آیفون ۱۱ راه‌اندازی کرده است. این قاب‌ها دارای قابلیت Thermaphene-Based Heat Dissipation هستند که گرمای تولید شده توسط گوشی را از طریق سوراخ‌های ریز به بیرون انتقال می‌دهند و تهویه مناسب ایجاد می‌کنند. به نظر می‌رسد این قابلیت بتواند به کم شدن گرمای ایجاد شده در هنگام اجرای بازی‌های گرافیکی سنگین در مدت طولانی کمک کند. این قاب‌ها در دو نوع اسلیم و پرو با قیمت‌های ۳۰ و ۴۰ دلار عرضه می‌شوند.

تک۲۱ (Tech21)

بعد از تولید مدل اوو چک (Evo Check) با قیمت ۴۰ دلار برای نسل قبل آیفون، حالا تک ۲۱ این مدل را با رنگ‌های شفاف برای آیفون‌های جدید نیز عرضه کرده است. (رنگ صورتی و دودی در تصویر بالا مشخص هستند). همچنین تک ۲۱ سری نازکتر و رنگی استودیو را ۱۰ دلار ارزانتر به فروش می‌رساند.

گریپ۲یو بوست (Grip2U Boost)

قاب‌های گریپ۲یو دارای یک باند گریپ قابل تعویض هستند که به شما اجازه می‌دهند تا آیفون خود را با اطمینان و امنیت بیشتری در دست نگه‌دارید. علاوه بر مدل شفاف بوست که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، این قاب دارای رنگ‌های سفید و مشکی نیز هست. ضمنا می‌توانید باندهای گریپ دلخواه خود را نیز خریداری کنید.

کیف اوو تک۲۱

کیف اوو با طراحی مخصوص و درب مغناطیسی از صفحه نمایش گوشی محافظت می‌کند. علاوه بر این دارای جای کارت اعتباری و پول نقد نیز می‌باشد. این کیف قابلیت تبدیل شدن به پایه برای تماشای ویدیو را نیز دارد و تست سقوط ۱۲ فوت (۳٫۶ متر) را نیز پشت سر گذاشته و بسیار مقاوم است.

کستیفای (Casetify)

قاب‌های کستیفای بخاطر طراحی چشم‌نواز و المان‌هایی که روی بدنه شفاف آنها قرار دارند، مشهور هستند. این محصولات باریک و براق بوده و از محافظت نسبتا خوبی برخوردار هستند. ضمنا دارای الگوهایی با طراحی متفاوت هستند که برای نوجوانان جذابیت خاصی دارند.

آکسفورد اکو فولیو گیر۴

این مدل از پلاستیک بازیافتی ساخته شده و نازک و دارای وزن سبک است. طراحی آن نیز به گونه‌ای است که به طور کامل از صفحه نمایش آیفون محافظت می‌کند و می‌تواند تبدیل به پایه‌ای برای تماشای ویدیو شود. قیمت این کیف ۵۰ دلار است.

گریفین سوروایور (Griffin Survivor)

این قاب‌ها جزو پرطرفدارترین و محکم‌ترین قاب‌ها به شمار می‌روند و بعد از سال‌ها همچنان ویژگی خود را حفظ کرده‌اند. قاب‌های شفاف گریفین با قیمت ۲۵ دلار به فروش می‌رسند.

اینسیپیو آئورولایت اکستریم (Incipio Aerolite Extreme)

قاب‌های اینسیپیو در رنگ‌های مشکی، آبی دریا و شفاف برای آیفون ۱۱ عرضه می‌شوند و با کمک شرکت فورتی‌کر (FortiCore) مقاومت آنها در هنگام سقوط افزایش پیدا کرده است.

کاتالیست (Catalyst)

کاتالیست نیز مانند لایف‌پروف یکی از تولیدکنندگان قاب‌های ضد آب بود اما اکنون تمرکز خود را بر روی قاب‌های ضد ضربه که آزمایش سقوط ۹٫۹ فوت را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، قرار داده است. این قاب‌ها دارای طراحی ظریف و شفاف هستند.

استرادا اوترباکس (Otterbox Strada)

کیف استرادا در رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی و با قیمت ۷۰ دلار، به خوبی از گوشی شما محافظت می‌کند. تنها نکته منفی این محصول عدم قابلیت استفاده از آن بعنوان پایه برای مشاهده ویدیو است. این کیف یک محصول عالی برای آیفون ۱۱ پرو مکس است. همچنین برای کسانی که می‌خواهند از آیفون ۱۱ خود نیز محافظت کنند، گزینه خوبی است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع