گوشی گوگل پیکسل 4 در سه رنگ وارد بازار می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در آینده نزدیک گوشی های سری گوگل پیکسل 4 از راه می رسند. بر اساس اطلاعات جدید، این محصولات در سه رنگ وارد بازار می شوند.

گوشی های سری پیکسل 4 گوگل در تاریخ 15 اکتبر در معرض دید عموم قرار می گیرند. این محصولات در سه رنگ شامل مشکی، سفید و نارنجی به فروش می رسند. در حالی که این رنگ ها عادی به نظر می رسند، گوگل نام عجیبی را برای آن ها انتحاب کرده است. بر اساس گزارش 9to5Google، نسخه مشکی رنگ با نام مشکی، سفید با نام Clearly White و نارنجی با نام Oh So Orange وارد بازار می شود. رنگ آخر توسط گوگل در یک بیلبورد به نمایش گذاشته شده است.

در گذشته نیز گوگل از نام های متفاوتی برای رنگ محصولات خود استفاده کرده بود که برای مثال می‌توان به Kinda Blue ،Quite Black و Very Silver اشاره کرد. تصاویری نیز از این گوشی های هوشمند به اینترنت راه پیدا کرده بود که آن ها را در رنگ مشکی، سفید و نارنجی به نمایش می گذاشت. در هفته های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی در رابطه با این دو گوشی پرچمدار بودیم.

گوگل پیکسل 4

گوشی های سری پیکسل 4 به سیستم تشخیص چهره سه بعدی مجهز می شوند و همچنین دارای Project Soli هستند. این قابلیت امکان کنترل دستگاه بدون لمس آن را برای کاربران فراهم می کند، ویژگی که در هواوی میت 30 پرو نیز حضور دارد. قدرت این محصولات توسط چیپست اسنپدراگون 855 تامین می شود و احتمالا دارای 6 گیگابایت رم هستند.

برای اولین بار شاهد استفاده از چندین سنسور برای دوربین اصلی این دو گوشی هوشمند خواهیم بود. این سنسورها درون یک المان مربعی شکل قرار می گیرند و قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهند. انتظار می رود مانند همیشه با کیفیت بسیار بالای این دوربین ها مواجه شویم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع