گوشی Realme X2 به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوشی Realme X2 در آینده نزدیک معرفی می شود. به تازگی مشخصات جدیدی از این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

گوشی Realme X2 در تاریخ 2 سپتامبر در معرض دید عموم قرار می گیرد. این اسمارت فون از صفحه نمایش سوپر امولد بهره می برد و دارای سنسور اثر انگشت زیر آن است. این اطلاعات به تازگی از سوی شرکت ریلمی به اینترنت راه پیدا کرده است. بر اساس اعلام این شرکت، محصول آینده از نسبت صفحه نمایش به بدنه 91.9 درصدی بهره می برد. در حالی که شرکت Realme به ابعاد صفحه نمایش این دستگاه اشاره ای نکرده، خبر از سرعت بسیار بالای سنسور اثر انگشت آن داده است. به ادعای ریملی، این اسکنر قادر به باز کردن قفل این گوشی هوشمند در مدت زمان 0.36 ثانیه است.

گوشی ریلمی X2

در گذشته شرکت Realme مشخصات بیشتری از این محصول منتشر کرده بود. قدرت این دستگاه توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 730G تامین می شود و دوربین سلفی آن دارای سنسور 32 مگاپیکسلی است. پنل پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی چهارگانه را میزبانی می کند که سنسور اصلی آن، 64 مگاپیکسلی است.

گوشی ریلمی ایکس 2 برای تامین انرژی خود از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی VOOC Flash Charge 4.0 است. این احتمال وجود دارد که تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند، شاهد انتشار اطلاعات رسمی بیشتری از آن باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع