تایید شد: هوآوی میت ایکس در ماه اکتبر عرضه خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

همانطور که شاهد بودید، در IFA 2019 کمپانی هوآوی از جدیدترین پردازنده‌ی خود با نام کایرین ۹۹۰ با پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت ۵G برای سری بعدی پرچمداران خود رونمایی به عمل آورد و همچنین در همین مراسم به طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد میت ایکس (Mate X) را در ماه اکتبر روانه‌ی بازار نماید.اکنون، مسئول بخش خدمات مشتریان هوآوی، Guan Wei، ماه اکتبر سال جاری را برای معرفی این گوشی هوشمند تاشو تایید نمود. همچنین این مورد در شبکه‌ی اجتماعی Weibo نیز مورد تایید کمپانی هوآوی قرار گرفت.

هوآوی میت ایکس

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که هوآوی میت ایکس ابتدا قرار است در ماه اکتبر در کشور چین عرضه گردد و سپس در ماه نوامبر سال جاری قرار است این گوشی هوشمند تاشو در سراسر دنبا عرضه شود. قرار بود این گوشی هوشمند در ماه ژوئن سال جاری توسط هوآوی معرفی و عرضه گردد اما این غول چینی دنیای تکنولوژی بعدا تاریخ انتشار آن را تغییر داد و به تعویق انداخت.

نکته‌ی جالب اینجاست که هوآوی برخلاف سامسونگ هرگز دلیل تاخیر در عرضه‌ی این گوشی هوشمند را اعلام نکرد. البته این احتمال وجود دارد که تحریم‌های هوآوی توسط ایالات متحده نیز در این مورد بی‌تاثیر نمی‌باشد و به نوعی هوآوی احساس خطر کرده است. از طرفی دیگر در شایعات اعلام شده بود که گوشی هوآوی در ماه ژوئن هنوز به طور کامل آماده نشده بود و از این رو هوآوی مجبور به تعویق زمان عرضه‌ی این دستگاه شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع