نوبیا ردمجیک ۳اس روز ۱۶ اکتبر به صورت جهانی عرضه می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

نوبیا در ماه می از گوشی ردمجیک ۳ رونمایی کرد و حالا قصد دارد در ماه سپتامبر از ردمجیک ۳اس با پردازنده اسنپدراگون +۸۵۵ رونمایی کند.

این گوشی از ماه گذشته با قیمت ۴۱۹ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی، در کشور چین عرضه شده است. حالا این شرکت از عرضه جهانی این گوشی با قیمت ۴۷۹ دلار و در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای خبر داده است.

این گوشی در کنار استفاده از پردازنده کوالکام دارای نمایشگر آمولد ۶٫۶۵ اینچی ۹۰ هرتز و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی سونی با سنسور IMX586 خواهد بود. این گوشی توانایی ضبط ویدیو ۸K با نرخ فریم ۱۵fps را دارد. ضمنا سیستم ذخیره‌سازی این گوشی دارای استاندارد UFS 3.0 است. این دستگاه با دو نوع سیستم خنک کنند مایع و فن‌دار عرضه می‌شود.

رد مجیک ۳اس دارای رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سایبر شید (Cyber Shade) است که دارای گرادینت رنگی از قرمز تا آبی و بنفش می‌باشد. این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

نوبیا ردمجیک ۳اس در بازارهای آمریکا، کانادا، اتحادیه اروپا، بریتانیا، استرالیا، هنگ‌کنگ، ژاپن، سنگاپور، اندونزی، تایوان و ماکائو عرضه می‌شود. از تاریخ ۱۶ اکتبر نیز فروش این گوشی آغاز خواهد شد.

ضمنا این شرکت یک طرح تشویقی برای خریداران این گوشی در نظر گرفته و جوایزی مانند کارت‌های ۱۰۰ دلاری به آنها اهدا خواهد کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع