حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

خبر تازه آتش‌بازی در بازار موبایل چین؛ اوپو فایند X7 نیامده فروش یک میلیونی ثبت کرد آذرماه

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز در آذرماه ۱۴۰۲

اوپو خود را برای معرفی گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدیدش یعنی سری Find X7 آماده می‌کند. اگرچه سری جدید گوشی‌ اوپو هفته‌ی آینده رونمایی خواهند شد اما خریداران می‌توانند از همین‌حالا دستگاه مذکور را رزرو کنند و به‌نظر می‌رسد تقاضای بسیار زیادی برای آن‌ها وجود دارد.

گوشی‌های هوشمند اوپو Find X7 و اوپو Find X7 اولترا در ۸ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۸ دی ۱۴۰۲) برای بازار چین معرفی خواهند شد. امکان رزرو این محصولات از مدتی قبل فعال شده و اوپو با انتشار پستی در ویبو اعلام کرد درحال حاضر بیش‌از یک میلیون نفر، گوشی پرچمدار جدیدش را رزرو کرده‌اند که نشان از محبوبیت بالای آن دارد.

قلب تپنده‌ی اوپو فایند X7، تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰ است و حداکثر با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. انتظار می‌رود اوپو فایند X7 اولترا با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه شود اما مشخصات فضای ذخیره‌سازی و رم آن با مدل استاندارد یکسان خواهد بود.

ظاهراً هر دو دستگاه اوپو Find X7 و اوپو Find X7 اولترا از زبان طراحی مشابه و دوربین سلفی تعبیه‌شده در بریدگی پانچ‌هول استفاده خواهند کرد. این گوشی‌ها همچنین از نمایشگری با لبه‌های خمیده، قاب پشتی دو رنگ و جزیره‌ی دوربین بزرگ بهره خواهند برد.

اوپو Find X7 از دوربین پشتی سه‌گانه استفاده خواهد کرد درحالی‌که مدل اولترای این گوشی به دوربین پشتی چهارگانه مجهز خواهد شد. طبق گزارش‌های قبلی، مدل اولترای این محصول اولین گوشی هوشمندی است که از حسگر یک اینچی ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-900 بهره خواهد برد و علاوه‌بر این برای اولین‌بار دوربین تله‌فوتو پریسکوپی دوگانه را دراختیار کاربران قرار خواهد داد.

قیمت گوشی اوپو Find X7 هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است اما می‌توان انتظار داشت وارد فهرست بهترین گوشی ها شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.