خبر تازه پروژکتور جدید بنکیو، ویدیو ۱۰۰ اینچ 1080p روی دیوار پخش می‌کند آذرماه

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز در آذرماه ۱۴۰۲

بنکیو با معرفی پروژکتور قابل حمل جدیدی به استقبال نمایشگاه CES 2024 می‌رود. جدید‌ترین ویدئو پروژکتور بنکیو که GV31 نام دارد، توانایی پخش ویدیوی 1080p روی اندازه‌ای معادل ۱۰۰ اینچ را دارا است.

طبق اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت بنکیو، جدید‌ترین پروژکتور این شرکت توانایی تولید روشنایی‌ای معادل ۳۰۰ انسی‌لومن را دارد. دستگاه مورد بحث برای کسانی که علاقه دارند ویدیو‌های خود را در اندازه‌های بزرگ تماشا کنند ولی توانایی خرید تلویزیون‌ های گران‌قیمت نظیر انواع تلویزیون سامسونگ را ندارند طراحی شده است.

از درگاه‌های پروژکتور یادشده می‌توان به یک درگاه USB 2.0، دو درگاه HDMI 1.4 و یک درگاه USB-C اشاره کرد. GV31 از طریق درگاه HDMI 1.4، ویدیو‌هایی با وضوح FHD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پخش می‌کند.

پروژکتور GV31 تا ۱۳۵ درجه انعطاف‌پذیر است و به کاربران امکان استفاده روی زمین، میز یا دیوار را می‌دهد. این پروژکتور کیفیت صدای مناسبی دارد و می‌توان از آن به‌عنوان اسپیکر بلوتوثی استفاده کرد.

در ادامه بخوانید

قیمت ویدئو پروژکتور GV31 در حالت عادی ۱۰۰۰ دلار است، اما بنکیو در حال حاضر با اعمال تخفیف ۲۸ درصدی، این پروژکتور را با قیمت ۷۰۰ دلار به فروش می‌رساند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.