حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

خبر طبق گزارش‌ها، Supermassive، توسعه‌دهنده Until Dawn و The Quarry حدود 90 کارگر را اخراج می‌کند اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

با این حال، یکی دیگر از استودیوی بازی سازی قابل توجه، بخش قابل توجهی از نیروی کار خود را اخراج می کند. بازی Supermassive، توسعه دهنده عناوین ترسناک تعاملی و به گفته وی، حدود 90 شغل را اخراج می کند . این تقریباً یک سوم از بیش از 300 کارمند استودیو است.

Supermassive تایید شد که استودیو دوباره سازماندهی خواهد کرد. در نتیجه، ما وارد یک دوره رایزنی می شویم که پیش بینی می کنیم منجر به از دست دادن تعدادی از همکاران ما شود. این تصمیمی نیست که به سادگی گرفته شده باشد، با تلاش های زیادی برای جلوگیری از این نتیجه.”

Supermassive اشاره می کند که از “چالش های مهم” پیش روی صنعت بازی در امان نیست. بیش از 6000 کارگر در این صنعت شغل خود را از دست داده اند و ما هنوز به ماه مارس نرسیده ایم.

در همین حال، استودیوی مستقل Die Gute Fabrik دارد در میان مشکلات تامین مالی توسعه دهنده از سالتسی کرونیکلز و وجوه باقیمانده خود را برای دادن یک ماه حقوق به کارکنان در حالی که به دنبال شغل جدید می گردند، استفاده خواهد کرد. این استودیو همچنان به دنبال حامیانی برای کمک به ازسرگیری تولید است و امیدوار است در آینده اعضای فعلی تیم را بازگرداند. با این حال، خاطرنشان می‌کند که «صحنه انتشار و سرمایه‌گذاری برای شرکت‌ها و پروژه‌های در مقیاس ما در حال حاضر بسیار دشوار است که تأمین بودجه برای پروژه بعدی ما بدون شکاف در درآمد را بسیار دشوار کرده است».

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.