حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

خبر آیا ربات چمن زن شما می تواند Doom را اجرا کند؟ این یکی میتونه اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

آیا فکر می کردی آخرین قسمت را دیده ای؟ عذاب در حال اجرا بر روی چیزهای تصادفی؟ دوباره فکر کن شرکت فناوری محوطه سازی Husqvarna در برخی از ربات های چمن زنی خود. بنابراین شما می توانید تخم جهنمی را درست قبل از دریدن تیغه های نادرست علف کوبید.

معامله اینجاست. از آوریل امسال فقط در مدل‌های ماشین چمن‌زن روباتیک Automower Nera این شرکت در دسترس خواهد بود. پس از دانلود، بازی را از طریق نمایشگر آنبرد ماشین چمن زنی انجام می دهید. چرخاندن دستگیره کنترل، Doomguy را به چپ و راست می‌چرخاند و با فشار دادن دستگیره، شلیک می‌کنید. با نگه داشتن دکمه استارت حرکت رو به جلو آغاز می شود. این است عذاب. شما مته را می دانید.

در اینجا اخطارهایی وجود دارد. اول از همه، شما باید برای دانلود نرم افزار تا 9 سپتامبر ثبت نام کنید. علیرغم اینکه Husqvarna قصد دارد ماشین های چمن زنی ربات بیشتری را در ایالات متحده بفروشد، برای ساکنان ایالات متحده در دسترس نخواهد بود. در نهایت، این فقط بازی در حال اجرا بر روی صفحه نمایش آنبرد است. اینطور نیست که ماشین چمن زنی حیاط شما را به یک سطح واقعی تبدیل کند، با فضای سبز ناخواسته که نمایانگر دشمنان شیطانی است. با این حال، همیشه دیدن آن لذت بخش است عذاب به کار خود ادامه دهد

ایده در دسترس قرار دادن تیرانداز برای علاقه مندان به ماشین چمن زنی پس از یک آزمایش موفقیت آمیز در نمایشگاهی که در دسامبر گذشته در سوئد برگزار شد، مطرح شد. این فقط آخرین نمونه از عذاب ظاهر شدن در جایی که نباید ما شاهد اجرای FPS در بازی‌های دیگر و حتی در داخل آن‌ها بوده‌ایم، مانند دنباله و اخیرا، عذاب با نرخ فریم بسیار وحشتناکی مشاهده شد که رسیدن به پایان 600 سال طول می کشد.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.