حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هدفون های بی سیم ارزان قیمت مورد علاقه ما در حال حاضر به 53 دلار کاهش یافته است – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

هدفون‌های بی‌سیم سطح بالا مانند AirPods Pro و Sony WF-1000XM5 عالی هستند، اما دریافت بهترین عملکرد مطلق ارزان نیست. اگر جفت مقرون به صرفه‌تری می‌خواهید که واقعا مناسب باشد، Anker Soundcore Space A40 بهترین انتخاب در راهنمای خرید هدفون‌های بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه ما است و یک معامله جدید آن را به 53 دلار در آمازون کاهش داده است. به غیر از کاهش مختصر به 50 دلار در طول دوشنبه سایبر، این کمترین قیمتی است که ما ردیابی کرده ایم. همچنین 47 دلار کمتر از قیمت لیست Anker است، اگرچه این مجموعه در بیشتر سال گذشته معمولاً 79 دلار فروخته شده است. در هفته های اخیر شاهد کاهش آن به 59 دلار بوده ایم. با این حال، این یک فرصت خوب برای صرفه جویی کمی اضافی است. این معامله برای رنگ مشکی اعمال می شود، اما مدل های آبی و سفید با یک دلار بیشتر در دسترس هستند. همچنین می‌توانید این هدفون‌ها را با قیمت 53 دلار در فروشگاه آنلاین Anker با برش دادن کوپن روی صفحه دریافت کنید. لیست Anker می گوید که این پیشنهاد تا یکشنبه ادامه خواهد داشت.

آنکر

این معامله یکی از پایین‌ترین قیمت‌هایی است که برای این هدفون‌های بی‌سیم پیشنهادی دیده‌ایم.

53 دلار در آمازون

همانطور که در راهنمای ما ذکر شد، ما اسپیس A40 را برای ارائه ویژگی‌هایی که از هدفون‌هایی که دو یا سه برابر قیمت دارند، می‌پسندیم. حذف نویز فعال آن (ANC) به اندازه چیزی مانند Sony XM5s قدرتمند نیست، به خصوص با صداهای با صدای بلندتر، اما هنوز هم نسبت به پولش عالی است. به‌طور پیش‌فرض با محیط اطراف شما سازگار می‌شود، اما می‌توانید به صورت دستی آن را در سطوح قوی، متوسط ​​و ضعیف در صورت نیاز تنظیم کنید. خود هدفون‌ها سبک، راحت و مقاوم در برابر آب هستند و دارای رتبه IPX4 هستند، بنابراین در بیشتر جلسات باشگاه زنده می‌مانند. عمر باتری حدوداً هشت ساعت است و 40 ساعت اضافی از طریق یک کیس جمع و جور در دسترس است که از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند. این جفت می تواند به دو دستگاه به طور همزمان متصل شود، به علاوه حالت شفافیت قابل استفاده وجود دارد.

کیفیت صدای Space A40 کسی را متحیر نمی‌کند، اما از بسیاری از هدفون‌های مقرون‌به‌صرفه که آزمایش کرده‌ایم بهتر است. به‌طور پیش‌فرض نمایه گرمی دارد، بنابراین یک برآمدگی در محدوده پایه بالایی وجود دارد و سه‌بلند کمی کمتر مورد تأکید قرار می‌گیرد. در نتیجه نمی‌تواند به اندازه بهترین جفت‌های ممتاز جزئیات واضحی را ثبت کند، اما به دور از هرج و مرج است و همچنان با اکثر موسیقی‌های محبوب دلپذیر است. اگر صدای خارج از جعبه را دوست ندارید، می توانید منحنی EQ را به طور نسبتاً مؤثری از طریق برنامه Soundcore سفارشی کنید.

مزیت بزرگ همه اینها کیفیت میکروفون است. Space A40 هنوز هم می‌تواند برای تماس‌های تلفنی به سرعت کار کند، اما صدای شما خفه می‌شود و ممکن است در محیط‌های پر سر و صدا گم شود. این جفت همچنین فاقد تشخیص سایش است، بنابراین وقتی هدفون را بیرون می‌آورید، موسیقی یا پادکست شما را متوقف نمی‌کند. با این حال، در کل ارزش بالایی دارد و این تخفیف فقط آن را تقویت می کند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.