حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

بهترین حلقه های هوشمند سال 2024: آزمایش شده توسط متخصص – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

مشخصات فنی Oura Ring Gen3: جنس: تیتانیوم سبک با قالب گیری داخلی بدون حساسیت و غیر فلزی | عمر باتری: 4-7 روز | شارژ کردن: شارژ کامل در 20 تا 80 دقیقه | سازگاری: iOS و اندروید | ماندگاری: مقاوم در برابر آب تا 328 فوت | سایز بندی: کیت سایز بندی رایگان با خرید در سایت آنها

من حدود یک هفته است که انگشتر اورا به انگشتم می زنم و تقریباً در هر محیطی از حلقه استفاده می کنم: هنگام دویدن در شهر، کار در دفتر، دراز کشیدن روی تشک یوگا و خوابیدن در تختم. اورا دقیقاً در حین بررسی صفحه اصلی برنامه، داده‌های خواب، فعالیت و بازیابی من را به من ارائه می‌کند و از اینکه چگونه به من کمک کرده تا از طریق داده‌های سلامتی خود را بیشتر بشناسم، خوشحالم. حتی در یک شب پر از اشک سطوح بالاتر استرس من را نیز ثبت کرد.

علاوه بر این، امتیاز کلی ساده شده با نمودار دقیقی که ضربان قلب، دمای بدن و سطح اکسیژن خون را در طول شب نظارت می کند، ظاهر می شود. حلقه همچنین به طور خودکار زمانی که استرس دارید را حس می کند و اهداف فعالیت شما را بر اساس آن تنظیم می کند. یک شب اخیر، دمای بدن من را به میزان قابل توجهی افزایش داد و به من پیشنهاد کرد که از عملکرد حالت استراحت استفاده کنم که فعالیت را اولویت بندی می کند و استراحت و ریکاوری را در اولویت قرار می دهد.

شرین شیبو، شریک ZDNET، یک حلقه Heritage Oura خریداری کرد و آن را با فعالیت‌های هفتگی مانند تمرینات قدرتی، دوچرخه‌سواری، یوگا و غیره آزمایش کرد. او گزارش داد که نه تنها یک ردیاب توانا و دقیق بود، بلکه او را با داده ها غرق نکرد. در عوض، حلقه Oura بینش ها و راه حل های قابل اجرا را در اولویت قرار داد. به عنوان مثال، او در بررسی خود نوشت، بیش از 50 گزینه مدیتیشن هدایت شده به شیبو کمک کرده است تا استرس را کاهش دهد و راحت تر بخوابد.

این رویکرد جامع اما ساده در ضریب فرم و ادغام حلقه مشهود است — شیبو گفت که او از این که چگونه چنین دستگاه براقی می تواند کاتالوگ اطلاعات را در خود جای دهد شگفت زده شده است. این حلقه با Apple Health، Google Fit و برنامه‌های iOS و Android همگام‌سازی می‌شود و به شما امکان می‌دهد معیارهای روزانه و حتی ماهانه خود را از دستگاه تلفن همراه خود مشاهده کنید.

نکته منفی که Redditors و داوران اغلب به آن اشاره می‌کنند این است که برای باز کردن بینش‌های شخصی، مانند تجزیه و تحلیل عمیق خواب صبحگاهی و نظارت بر روند دما (که حتی می‌تواند مراحل اولیه بیماری را پیش‌بینی کند)، هزینه عضویت ماهانه ۶ دلار وجود دارد. با این حال، اعضایی که پول نمی‌دهند، فقط به اطلاعات خواب، آمادگی و فعالیت دسترسی دارند.

همچنین: ویژگی های جدید و درخشان حلقه هوشمند Oura حتی پوشش تیتانیومی آن را بهتر می کند

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.