حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

Best Buy همچنان مک بوک ایر 15 اینچی اپل را با 300 دلار تخفیف می فروشد و من آن را به شدت توصیه می کنم. – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

ژوئن Wan/ZDNET

چه معامله است؟

Best Buy تخفیف داده است مک بوک ایر 15 اینچی با قیمت 300 دلار، آن را به تنها 999 دلار کاهش می دهد، یک قیمت عالی برای یک لپ تاپ با کیفیت بالا.


چرا این معامله توسط ZDNET توصیه می شود

به عنوان فرد مقیم فناوری اطلاعات در حباب اجتماعی خود، اغلب از من می پرسند “چه لپ تاپ بخرم؟”. در حالی که پاسخ من همیشه مک بوک ایر اپل به دلیل سه گانه قابلیت حمل، عملکرد و قیمت آن بوده است و “مشتریان” من همیشه از این توصیه راضی بوده اند، اخیراً با مخالفت های بیشتری مواجه شده ام.

اغلب به من می گویند: «این صفحه نمایش خیلی کوچک است. همان لپ تاپ، اما بزرگتر، عالی خواهد بود.» اما مشکل همین است.

همچنین: مک بوک پرو در مقابل مک بوک ایر: چگونه تصمیم بگیریم کدام لپ تاپ اپل را بخریم

برای طولانی‌ترین زمان، خط تولید مک‌بوک‌های اپل کمی نابسامان بود. انتخاب مدل مناسب در درجه اول به بودجه و ترجیحات صفحه نمایش خلاصه می شود، اما اگر صفحه نمایش بزرگتر می خواهید، باید هزینه مدل Pro را بپردازید، حتی اگر قدرت اضافی و پورت ها غیر ضروری باشد. برای اکثر برنامه های کاربردی کاربر، بیش از حد است.

به همین دلیل است که جدید مک بوک ایر 15 اینچی همه چیز را تغییر می دهد و کار من را بسیار آسان کرده است. مک‌بوک جدید اپل با صفحه‌نمایش بزرگ فوق‌العاده قابل حمل است، دل هر کسی را که محتوا مصرف می‌کند راضی می‌کند و به نوعی فقط 100 دلار بیشتر از مدل کوچک‌تر و قدیمی‌تر خود قیمت دارد.

برخی از حذفیات کلیدی به این معنی است که این لپ‌تاپ برای من نیست، اما به راحتی گزینه جدید من برای همه افراد دیگر است.

مشاهده در بهترین خرید

برای ساده نگه داشتن آن، علاوه بر شاسی بزرگتر و برخی ارتقاء در زیر کاپوت، مک بوک ایر 15 اینچی جدید همان سیستم مدل 13 اینچی سال گذشته است. ما دومی را به دلیل شایستگی، قابلیت حمل و قیمت آن، محصول سال ZDNET نامیدیم، و شما این بار همان ارزش‌های پیشنهادی را دریافت می‌کنید.

همچنین: مک بوک ایر در مقابل مک بوک پرو: چگونه تصمیم بگیریم کدام مدل را بخریم

طراحی مک‌بوک جدید شیک و مدرن است، با عناصری مانند لبه‌های صاف، بریدگی دوربین و شارژ MagSafe که از لپ‌تاپ‌های رده بالاتر اپل فروکش کرده است. چیزی که منتقل نشد، پورت ها و اسلات های اضافی برای کارت های HDMI و SD بود.

مقایسه انتخاب پورت بین MacBook Air 15 اینچی (سمت چپ) و MacBook Pro 16 اینچی (راست).

ژوئن Wan/ZDNET

متوجه شدم: این یک مک بوک ایر است، نه یک مک بوک پرو. اما چیزی در مورد داشتن املاک و مستغلات بیشتر و در عین حال همان تعداد پورت های مدل قبلی و کوچکتر احساس می کند. برای مرجع، تعداد دو پورت USB-C تراز چپ و جک هدفون 3.5 میلی متری در سمت راست است. یک USB-C اضافی در سمت راست تمام چیزی است که واقعاً می خواهم. به این ترتیب، شارژ مک بوک همیشه شبیه یک بازی طناب کشی با پریز من نیست.

درگاه شارژ MagSafe به همراه تنها دو درگاه USB-C در سمت چپ لپ‌تاپ قرار دارد.

ژوئن Wan/ZDNET

واحد بررسی من در Starlight عرضه شد که در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای می‌درخشد و مانند مامور FBI که نوع Midnight است، اثر انگشت باقی نمی‌ماند. در مجموع، این یکی از لپ‌تاپ‌های 15 اینچی با ظاهر بهتری است که من استفاده کرده‌ام و نشانی از بلوغ اپل در طراحی صنعتی مک‌بوک است.

در حالی که MacBook Air 15 اینچی در مقایسه با سایر لپ‌تاپ‌های صفحه‌نمایش بزرگ نسبتاً سبک است (2.7 پوند)، اما نمی‌توانم بگویم که وقتی در یک کوله پشتی قرار می‌گیرد، قابل توجه نیست. این مورد در مورد ایر 13 اینچی بود که من در نمایشگاه CES اوایل امسال با آن همراه شدم، اما در مورد این مدل نه.

با این حال، میانه خوبی است و باعث ایجاد کمردرد کمتری نسبت به مک بوک پرو 16 اینچی می شود که معمولاً در وسایل حمل روزمره من یافت می شود. من مشکلی ندارم که این را به دانشجویان، کارگران هیبریدی و ساکنان کافی شاپ توصیه کنم، که اغلب در مورد لپ تاپ های 15 اینچی نمی گویم.

مک بوک ایر 15 اینچی همچنان دارای یک صفحه کلید با نور پس زمینه با کلیدهای عملکردی است. و ترک پد بزرگتر از همیشه است.

ژوئن Wan/ZDNET

برای تکمیل تفاوت های طراحی، مک بوک ایر 15 اینچی دارای سیستم صوتی با شش بلندگو در مقایسه با چهار بلندگوی سال گذشته است. صدا هنوز از صفحه کلید پخش می شود، نه از کناره ها، اما قطعاً ارتقاء قابل توجه است. به جای اینکه مجبور باشم صدای مک‌بوک را به حداکثر برسانم، کاری که اغلب هنگام تماشای فیلم یا پخش موسیقی در آشپزخانه با صفحه 13 اینچی انجام می‌دهم، 15 اینچی با صدای 75 درصد مناسب است.

همچنین: این عینک 400 دلاری XR به مک بوک من یک صفحه نمایش 120 اینچی برای کار با آن داد

اگر بخواهیم وارد این موضوع شویم، من همچنان صدای کاملتر و با باس سنگین‌تر تولید شده توسط بلندگوهای مک بوک پرو را ترجیح می‌دهم، اما با فاصله قیمتی 600 تا 800 دلار، می‌توانم با نسخه مک‌بوک ایر زندگی کنم.

در مورد عملکرد روزانه، مک بوک ایر، با تراشه M2، CPU 8 هسته ای و اکنون به طور پیش فرض GPU 10 هسته ای، طیف معمولی من از مرور چند پنجره ای، تماس های کنفرانس، عکس و ویرایش ویدیو، و پخش مداوم رسانه با ظرافت. فقدان فن های خنک کننده به این معنی است که هوا تقریباً بی صدا است، حتی زمانی که در حال پخش تصاویر گرافیکی و آپلود/دانلود فایل های ویدیویی بزرگ است.

صفحه نمایش مک بوک ایر تا 500 نیت روشنایی دارد که در اکثر محیط های با نور کافی کافی است.

ژوئن Wan/ZDNET

این لپ‌تاپ قادر به صادرات 4K در Adobe Premiere Pro و ویرایش فایل‌های RAW در Adobe Photoshop است، اما هر چیزی شدیدتر، مانند مدل‌سازی سه‌بعدی و انیمیشن‌سازی، احتمالا Air را به حد خود می‌رساند. در آن نقطه، مک بوک پرو، مک استودیو، و مک پرو نام شما روی آن است

همچنین: چگونه انتقال تراشه اپل باعث ایجاد چنین پیکربندی عجیبی در Mac Pro شد

چیزی که هنگام آزمایش مک بوک ایر از دست دادم، صفحه نمایش ProMotion 120 هرتزی از خط پرو بود. تنها چیزی که طول کشید یک یا دو ساعت طول کشید تا چشمانم با پنل کندتر و صاف 60 هرتزی سازگار شوند، اما نمایشگر 15 اینچی بزرگتر انتقال را آسان نکرد. در واقع، این تفاوت را بیشتر آشکار کرد.

مشاوره خرید ZDNET

همه اینها برای گفتن است مک بوک ایر 15 اینچی با انتقاداتی مشابه مدل 13 اینچی مانند عدم وجود پورت های کاربردی و نمایشگر نرخ تازه سازی کندتر مواجه است. و به همین دلایل، این لپ تاپ برای من نیست.

اما همه چیزهای دیگر در مورد آن به اندازه قیمت 1299 دلار خوب است (حتی وقتی بهتر است 300 دلار تخفیف دارد). والدین من، که طرفدار تجربه تماشای بزرگتر و واضح تر هستند، آن را دوست خواهند داشت. شریک زندگی من، معلمی که ساعت ها در روز را صرف غربال کردن صفحات گسترده می کند، دوستش خواهد داشت. و پسر عموی کوچکتر من، دانشجوی کارشناسی که همیشه پا به پای خود است و مقالات تحقیقاتی می نویسد، آن را دوست خواهد داشت. این مک‌بوکی است که اکثر مردم منتظر آن بوده‌اند و بیشتر مردم باید آن را بخرند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.