حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

Deck bulder Balatro با تم پوکر در هشت ساعت یک میلیون دلار به دست آورد – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

وقتی بازی‌ای که احتمالاً هرگز نامش را نشنیده‌اید چند روز پیش منتشر شد و در حال حاضر از 9000 رای امتیاز بسیار مثبت استیم دارد، احتمالاً باید به آن توجه کنید.

Balaltro، بازی کارتی سرکش با تم پوکر از Playstack و توسعه دهنده تنها LocalThunk توسط بازیکنان به عنوان یکی از اعتیادآورترین بازی هایی که تا به حال بازی کرده اند توصیف می شود، کافی است نظرات را در صفحه استیم آن بخوانید.

حتی یکی آن را “کرک برای مغز گیمر” می نامد.

Balatro اولین بازی کوچک‌تری نیست که از آب در می‌آید و عناوین AAA(A) را از استودیوهای بزرگ می‌گیرد و امسال با آنها زمین را پاک می‌کند (ما به شما Palworld نگاه می‌کنیم) و اکنون خبر می‌رسد که Balatro داشته است. در هشت ساعت اول اکرانش یک میلیون دلار فروش کرد.

هاروی هانت، مدیر عامل پلی استک به gamesindustry.biz گفت“ما با موفقیت بالاترو مواجه هستیم، همه مشارکت‌های انتشاراتی تا حدی یک جهش ایمانی هستند، و اخبار هشیارکننده صنعت در دوازده ماه گذشته هر جهش را بیشتر جلوه داده است. بنابراین ما می‌دانیم که توجه به این نکته که Balatro در عرض یک ساعت پس از انتشار به سودآوری بازی رسید، امتیازی نادر است.

من نمی توانم توسعه دهنده LocalThunk و تیم ناشر Playstack را به اندازه کافی برای دستیابی به چنین نقطه عطف چشمگیری تحسین کنم.

پلی استک تایید کرد که این بازی سریع ترین فروش در تاریخ هشت ساله خود است.

توضیحات استیم برای بالاترو می‌گوید: «بازیکن پوکر. بالاترو یک سازنده عرشه خواب‌آور راضی‌کننده است که در آن دست‌های پوکر غیرقانونی بازی می‌کنید، جوکرهایی که بازی را تغییر می‌دهند کشف می‌کنید، و ترکیب‌های ظالمانه و غم‌انگیز آدرنالین را تحریک می‌کنید.

بازیکنان در حال حاضر در مورد از دست دادن ساعت ها در بازی بدون اینکه متوجه شوند صحبت می کنند، زیرا بازی کارت جذاب بسیار اعتیاد آور است.

این توسعه دهنده که تنها با نام LocalLocalThunk شناخته می شود، افزود: “من قلب و روحم را در این بازی ریختم به این امید که آن را با چند نفر از دوستان و عزیزان به اشتراک بگذارم، اما دیدن تعداد زیادی از مردم که از این خلاقیت عجیب به اشتراک می گذارند و از آنها لذت می برند فوق العاده غم انگیز بوده است. . من نمی توانم از طرفداران Balatro و Playstack به اندازه کافی برای این امکان تشکر کنم.” تانک گفت: “

Balatro اکنون در Steam با قیمت 14.99 دلار / 13.99 یورو / 12.79 پوند منتشر شده است.

پل مک نالی

ویرایشگر بازی

پل مک‌نالی از زمانی که والدینش برای او Mattel Intellivision در سال 1980 خریدند، با کنسول‌ها و رایانه‌ها کار می‌کرد. او از دهه 1990 یک روزنامه‌نگار برجسته بازی بود و بیش از یک دهه را به‌عنوان سردبیر بازی‌های ویدیویی و مجلات رایانه‌ای مبتنی بر چاپ محبوب، از جمله بازار، گذراند. عنوان پیشرو پلی استیشن منتشر شده توسط IDG Media. او که مدتی را به‌عنوان رئیس ارتباطات در یک باشگاه ورزشی حرفه‌ای گذرانده بود و برای موسسات خیریه برجسته مانند National Literacy Trust کار می‌کرد، در سال 2020 به‌عنوان مدیر مسئول وب‌سایت‌های بزرگ فناوری مستقر در ایالات متحده بازگشت. محتوای GamePro، مجله رسمی PlayStation استرالیا، PlayStation Pro، Amiga Action، Mega Action، ST Action، GQ، Loaded و The Mirror. او همچنین میزبان پنل‌هایی در کنوانسیون‌های بازی‌های قدیمی بوده است و می‌توان او را به‌طور مرتب در پادکست‌های بازی و نمایش‌های Twitch مهمان یافت. او وسواس زیادی به چاپ سه بعدی دارد و در گذشته با چندین برند بزرگ برای تولید محتوا کار کرده است. این باور که خواننده واقعاً شایسته لذت بردن از مطالبی است که می‌خواند، بخش بزرگی از اخلاق پل در مورد روزنامه‌نگاری بازی است و سایت‌هایی را که کار می‌کند ارتقا می‌دهد. بالاتر از حد معمول به X برسید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.