حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

دو بسته روتر مش Nest Wi-Fi Pro 6E گوگل به 220 دلار کاهش یافته است. – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

Google Nest Wi-Fi Pro، که ما آن را بهترین انتخاب برای افرادی که تازه وارد سیستم‌های Wi-Fi مش هستند نامگذاری کردیم، با قیمت 220 دلار برای بسته‌بندی دوتایی به فروش می‌رسد. این تخفیف 27 درصدی است، که بهترین قیمتی است که در طول سال گذشته و فقط 20 دلار بیشتر از کمترین قیمتی است که در جمعه سیاه نوامبر گذشته به ثبت رساند. مجموعه دو تایی باید 4400 فوت مربع را پوشش دهد. اگر به دلیل دیوارهای ضخیم یا تداخل دیگر، خانه بزرگ یا مناطق دشواری دارید، ممکن است بسته سه تایی را بخواهید. این مجموعه پس از 20 درصد تخفیف به 319 دلار کاهش می یابد.

گوگل

سیستم وای فای مش کاربرپسند گوگل با قیمت 80 دلار از قیمت فهرست فروخته می شود.

220 دلار در آمازون

سیستم‌های Wi-Fi مش به شما امکان می‌دهند مجموعه‌ای از گره‌های کوچک‌تر را در اطراف خانه خود اضافه کنید و بسیاری از مشکلات اتصال از جمله تجهیزات ارائه‌شده توسط ISP و مناطق مرده را در گوشه‌های دور یا ناخوشایند حل کنند. استاندارد Wi-Fi 7 به تازگی منتشر شده است، اما تعداد کمی از دستگاه ها هنوز از آن پشتیبانی می کنند، و سرعت هایی که پروتکل می تواند به طور بالقوه ارائه دهد (همراه با برچسب قیمت) احتمالاً برای یک خانواده معمولی بیش از حد است. از طرف دیگر، Wi-Fi 6E بالغ است و بسیار مقرون به صرفه تر است. این بسیار قادر به ارائه عملکرد بی سیم عالی برای کسانی است که از نسل های قبلی Wi-Fi هستند.

در بررسی ما، دنیل کوپر از Engadget خاطرنشان کرد که سیستم Nest Pro نه سریع‌تر از رقبای خود است (اگرچه بسیار سریع است) و نه قابل تنظیم‌تر است، اما یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین سیستم‌های Wi-Fi 6E موجود است. همچنین استفاده از آن بسیار ساده است، حتی برای کسانی که قبلاً با روترهای مش کار نکرده اند. Nest Pro مخصوصاً باید برای هر کسی که قبلاً در اکوسیستم خانه هوشمند Google خرید کرده است جذاب باشد، زیرا از برنامه Home به خوبی استفاده می کند، جایی که بسیاری از کنترل های خودکار شما ممکن است در حال حاضر در آن زندگی کنند.

یکی از مهم‌ترین نکات فروش، وعده گوگل برای به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری منظم است، به این معنی که باید بتوانید سیستم را راه‌اندازی کنید و مجبور نباشید چندین سال به تنظیمات Wi-Fi خود فکر کنید.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.