حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

Surface Laptop Studio 2 مایکروسافت 400 دلار در آمازون تخفیف دارد – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

در مورد Surface Laptop Studio 2 مایکروسافت که یک سیستم بسیار همه کاره است، چیزهای زیادی وجود دارد. با این حال، قیمت معمولی بالا یکی از شکایات اصلی ما در مورد سیستم در اکتبر گذشته بود. این شوک برچسب اکنون کمی کمتر نگران کننده است، زیرا لپ تاپ در آمازون به فروش می رسد. قیمت با 400 دلار کاهش به 2399 دلار رسیده است. این یک رکورد جدید برای پیکربندی شامل 32 گیگابایت رم، پردازنده نسل سیزدهم Intel i7 و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4050 است.

مایکروسافت

Surface Laptop Studio 2 همه کاره مایکروسافت برای پیکربندی با 32 گیگابایت رم، پردازنده نسل سیزدهم اینتل i7 و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4050 به کمترین قیمت خود رسیده است.

2399 دلار در آمازون

این مشخصات باعث می‌شود لپ‌تاپ بیش از حد توانایی انجام کارهای روزمره را داشته باشد، در حالی که 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی گنجانده شده باید برای نیازهای بیشتر افراد کافی باشد. شما باید بتوانید اکثر بازی های فعلی را روی این رایانه نیز اجرا کنید.

مایکروسافت می گوید سرفیس لپ تاپ 2 با یک بار شارژ تا 18 ساعت کار می کند که قابل احترام است. این سیستم دارای صفحه نمایش لمسی 14.4 اینچی با رنگ واقعی و نرخ تجدید 120 هرتز است. پشتیبانی از Dolby Vision و Dolby Atmos نیز وجود دارد. در مورد اتصال، دو درگاه USB-C 4.0 با Thunderbolt 4، یک درگاه USB-A، یک کارت خوان microSD و Surface Connect برای اتصال و شارژ دریافت خواهید کرد.

ما Surface Laptop 2 را دادیم و آن را به خاطر بسیاری از این عوامل و همچنین طراحی منحصر به فرد آن تحسین کردیم. از آنجایی که درب به دو قسمت تقسیم شده است، می توانید صفحه را 180 درجه بچرخانید یا آن را به سمت پایین کج کنید. این به طور موثر تطبیق پذیری یک لپ تاپ 2 در 1 را با قدرت یک لپ تاپ میان رده به شما می دهد.

از جنبه منفی، سرفیس لپ‌تاپ ۲ حجیم‌تر از سایر دستگاه‌های فوق‌قابل حمل ۱۴ اینچی است و در صورت تمایل، باید سرفیس اسلیم پن ۲ را جداگانه خریداری کنید. گفته می‌شود، لپ‌تاپ باید بتواند تمام نیازهای روزمره مردم را برطرف کند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.