حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

برنامه بنر هنکای استار ریل، از جمله بنر 2.1 تایید شد – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

RPG Honkai Star Rail به‌خاطر بنرهای متمایزش شناخته می‌شود، بنابراین در اینجا نگاهی به آنچه در زمان‌بندی می‌آید می‌اندازیم.

سیستم بنر در Honkai Star Rail فوق‌العاده سودآور شامل تجارت در پاس‌های Star Rail برای شانس دریافت بنرهایی با بهترین و درخشان‌ترین شخصیت‌های Honkai Star Rail است. طیف گسترده ای از شخصیت ها وجود دارد که قرار است برجسته شوند، از جمله:

  • آکرون (شخصیت پنج ستاره – رعد و برق، شکار)
  • آونتورین (شخصیت پنج ستاره – خیالی، حفظ)
  • گالاگر (شخصیت چهار ستاره – آتش، فراوانی)
  • اسکرولوم (شخصیت چهار ستاره – خیالی، فرهیخته)
  • کرم شب تاب (شخصیت پنج ستاره – کوانتوم، هارمونی)
  • سام (شخصیت پنج ستاره – آتش، نابودی)
  • یاه ساکورا (شخصیت پنج ستاره – یخ، شکار)
  • ققنوس (شخصیت پنج ستاره – Fire, Erudition)
  • ستسوگکا (شخصیت پنج ستاره – Ice, Erudition)
  • فنگ‌هوانگ (شخصیت پنج ستاره – آتش، فراوانی)

به طور خاص، بنر بعدی Honkai Star Rail انتظار می‌رود که شخصیت پنج ستاره Acheron (رعد و برق، نیهیلیتی) را در اولین بنر او نشان دهد. او باید با اجرای مجدد فو ژوان (کوانتوم، حفظ) در بنر “Forseen, Foreknown, Foretold” خود شریک شود. هر دو بنر فاز اول Honkai Star Rail 2.1 را تشکیل می دهند و از چهارشنبه، 27 مارس در دسترس خواهند بود.

همچنین به زودی بنر مخروطی نوری «تثبیت درخشان» با بازی Along the Passing Shore، مخروط نوری پنج ستاره امضا شده آچرو، و بنر تکراری مخروط نوری «Bygone Reminiscence» شامل نرخ افزایش یافته برای فو ژوان، فو ژوان عرضه می شود. مخروط های نور پنج ستاره امضا.

بنرهای Honkai Star Rail 2.1

بنرهای Honkai Star Rail 2.1 که دوران جدیدی از بنرهای Honkai Star Rail را نشان می‌دهند، احتمالاً شخصیت‌های پنج ستاره Acheron (رعد و برق، نیهیلیتی) را برای فاز اول به‌روزرسانی و Aventurine (تخیلی، حفظ) در مرحله دوم نشان می‌دهند.

PCGames همچنین گزارش می دهد که اعتقاد بر این است که شخصیت چهار ستاره Gallagher (Fire, Abundance) در آستانه اولین حضور خود در مرحله دوم بنر آپدیت 2.1 است.

جزئیات دقیق به‌روزرسانی بنر 2.1 در استریم زنده Honkai Star Rail 2.1 تأیید می‌شود، از جمله نرخ افت تعریف‌شده. با این حال، مطمئن باشید که نرخ افت تقریباً برای انتخاب شخصیت‌های چهار ستاره افزایش می‌یابد. این به‌روزرسانی‌هایی است که Honkai Star Rail را به عنوان یکی از برترین برنامه‌های اپ استور اپل در سال 2023 تبدیل کرده است.

تصویر ویژه: HoYoverse از طریق IGDB

ریچل دیویس

روزنامه نگار آزاد

ریچل دیویس شش سال را صرف گزارش در مورد فناوری و سرگرمی کرده است و برای نشریاتی مانند Evening Standard، Huffington Post، Dazed و غیره می نویسد. از موضوعات مهمی مانند جدیدترین حالت‌های بازی گرفته تا راهنمای مصرف‌کننده در مورد آخرین فناوری، او کارشناسی ارشد خود را در روزنامه‌نگاری همگرا به کار می‌گیرد و راه‌هایی را دنبال می‌کند که با علایق مختلف هدایت می‌شوند. او علاوه بر نویسندگی، در ویرایش به عنوان سردبیر بریتانیایی The Mary Sue و همچنین صحبت در مورد اهمیت SEO در روزنامه نگاری در کنفرانس ملی انجمن مطبوعات دانشجویی، تجربه دارد. می‌توانید نمونه کار کامل او را در Muck Rack پیدا کنید یا او را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید ایکس.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.