حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ایکس باکس ابزار جدید کالیبراسیون کنترلر را معرفی کرد – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

یک به‌روزرسانی جدید با چندین ویژگی مفید اکنون در کنسول‌های ایکس باکس با برخی ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیز از جمله ابزار کالیبراسیون کنترلر منتشر شده است.

در به‌روزرسانی ماه فوریه Xbox Series X|S، مایکروسافت ابزار جدیدی را برای کالیبره کردن انگشتان روی کنترلرهای بی‌سیم خود به همراه چندین ویژگی جدید دیگر معرفی کرد.

ابزار کالیبراسیون برای حل مشکلات جزئی با انگشت شست مانند پاسخ های ناسازگار طراحی شده است، به ویژه مواردی که ممکن است هنگام تعمیر یا اصلاح کنترلرهای خود توسط کاربران ایجاد شوند.

بر اساس پست مایکروسافت در این زمینه، این ابزار آسان برای استفاده به عنوان بخشی از “سرمایه گذاری مستمر Xbox در بهبود تجربه تعمیرپذیری کنترلرها” منتشر شده است. از آنجایی که قطعات یدکی رسمی برای افراد برای تعمیر کنترلرهای خود در دسترس است، منطقی است که آنها یک عنصر نرم افزاری رسمی را برای نشستن در کنار آن منتشر کرده باشند.

مایکروسافت می‌گوید که به دلیل احتمال بالای اختلال ناشی از این تعمیرات، استفاده از ابزار کالیبراسیون برای اطمینان از عملکرد مداوم دستگاه، برای هر کسی که پایه کنترلر یا برد مدار را تعویض کرده است، بسیار مهم است.

علاوه بر این، مایکروسافت خاطرنشان کرده است که ابزار کالیبراسیون نمی‌تواند هر مشکل کنترلر، یعنی هرگونه دریفت یا سایر مشکلات ناشی از سایش و پارگی معمولی را برطرف کند.

چگونه کنترلر Xbox خود را دوباره کالیبره کنید

ابزار کالیبراسیون مجدد از طریق برنامه لوازم جانبی Xbox قابل دسترسی است. در کنسول های ایکس باکس، با فشار دادن دکمه Xbox روی کنترلر > نمایه و سیستم > تنظیمات، دستگاه ها و اتصالات > کنترلرها و هدست ها می توانید آن را پیدا کنید. برای کاربران رایانه شخصی، برنامه لوازم جانبی Xbox را می توان از مایکروسافت دانلود کرد.

هنگامی که به مکان صحیح رسیدید، منوی «…» مرتبط با کنترلر را انتخاب کنید، که صفحه جزئیات دستگاه را باز می کند. اگر به‌روزرسانی میان‌افزار موجود است، قبل از کالیبره کردن باید آن را نصب کنید.

گزینه‌های کالیبراسیون مجدد را انتخاب کنید و سپس می‌توانید با دنبال کردن دستورالعمل‌های روی صفحه، هر یک از چوب‌های شست چپ و راست را به‌صورت جداگانه کالیبره کنید.

علاوه بر ابزار کالیبراسیون مجدد، به‌روزرسانی فوریه شامل فیلترینگ و مرتب‌سازی بهبود یافته برای بازی‌ها و برنامه‌ها و کنترل‌های صفحه لمسی برای بازی از راه دور Xbox بود. مایکروسافت اخیراً اعلام کرده است که کل کاتالوگ Xbox امسال برای بازی ابری در دسترس خواهد بود و گزینه‌های کنترلی جدید از آن پشتیبانی می‌کنند.

اعتبار تصویر ویژه: سم پاک در Unsplash

علی ریس

روزنامه نگار آزاد

علی ریس یک نویسنده مستقل در بریتانیا است. آنها به عنوان مشاور داده و تجزیه و تحلیل، تستر نرم افزار و متخصص بازاریابی دیجیتال و سئو کار کرده اند. آنها از دوران کودکی خود یک گیمر و علاقه مندان به فناوری بوده اند و در حال حاضر سردبیر بازی و فناوری در روزنامه بریگ هستند. آنها همچنین یک Substack دارند که در آن بازی های ویدیویی کوتاه را بررسی می کنند. در طول همه گیری، علی دست خود را به پخش زنده روی آورد و از طرفداران توییچ است. علی وقتی نمی نویسد از بازی های ویدئویی و رومیزی، موسیقی زنده و مطالعه لذت می برد. آنها دو گربه دارند و هر دوی آنها احمق هستند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.