حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

دولت بریتانیا ابزار “جعبه قرمز” را برای کاهش مشاغل خدمات ملکی آزمایش می کند – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

دولت بریتانیا شروع به دفاع از استفاده از هوش مصنوعی برای جایگزینی نقش هایی که معمولاً توسط کارمندان دولتی بر عهده دارند، شده است. به گزارش فایننشال تایمز، اولیور داودن، معاون نخست وزیر بریتانیا، در حال آماده سازی برای راه اندازی ابزار «جعبه قرمز» به منظور خودکارسازی برخی از وظایفی است که معمولاً توسط کارمندان دولتی انجام می شود.

معرفی جعبه قرمز

به گفته این رسانه، ابزار “جعبه قرمز” اطلاعات منابعی مانند سوابق پارلمانی را جذب و خلاصه می کند. همچنین گزارش شده است که یک ابزار مشابه دوم برای تکمیل کارهایی مانند پاسخ‌های فردی به پرسش‌های پارلمانی در حال آزمایش است.

داودن اضافه می‌کند که این نوع وظایف معمولاً با 25 کارمند دولتی تا سه ماه طول می‌کشد – و در حالی که نمی‌دانیم در مقایسه با این ابزارهای هوش مصنوعی چقدر طول می‌کشد، احتمالاً می‌توان فرض کرد که کارها را به میزان قابل توجهی سرعت می‌بخشد. اما نگران نباشید، همه هنوز عقل خود را از دست نداده‌اند – طبق گزارش‌ها، این ابزار به‌جای جایگزینی کامل، همراه با منابع انسانی استفاده می‌شود.

داودن به نقل از تلگراف می‌گوید: «به نظر من، اگر می‌خواهیم در مسیری پایدار برای کاهش تعداد کارکنان برویم، این واقعاً تنها راه است. به یاد داشته باشید که اندازه خدمات ملکی در نتیجه همه گیری و آمادگی برای خروج از اتحادیه اروپا چقدر رشد کرده است. ما باید واقعاً از این چیزها استقبال کنیم تا آمار را کاهش دهیم.”

وی افزود که طبق گزارش اخیر اتاق فکر IPPR؛ تخمین زده می شود که دولت با استفاده از هوش مصنوعی تا 24 میلیارد پوند صرفه جویی کند.

اما در حالی که دولت 110 میلیون پوند برای این طرح سرمایه گذاری می کند، همه به این اندازه اعتماد ندارند.

جان اوکانل، مدیر اجرایی اتحادیه مالیات‌دهندگان، به تلگراف گفت: «وزرا نباید منتظر نوآوری‌های فناوری برای مقابله با بوروکراسی متورم باشند. باید آستین ها را بالا بزنند و به آن رسیدگی کنند.»

تصویر برگزیده: عکس جورج دولگیخ; پیکسل ها

شارلوت کلمبو

روزنامه نگار آزاد

شارلوت کلمبو یک روزنامه‌نگار آزاد است که خطوط فرعی در Metro.co.uk، Radio Times، The Independent، Daily Dot، Glamour، Stylist و VICE در میان دیگران دارد. او اخیراً به مدت دو سال به‌عنوان کارمند نویس برای برنامه سرگرمی The Digital Fix کار کرد و قبل از آن، با Business Insider و Dexerto روی میزهای فرهنگ دیجیتال آنها کار کرد. او همچنین در رادیو بی‌بی‌سی 5 و پادکست گاردین ظاهر شد تا تخصص خود را در زمینه فناوری، تأثیرگذاران و خرده فرهنگ‌های اینترنتی به اشتراک بگذارد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در روزنامه نگاری مجله از سیتی، دانشگاه لندن است و به مدت سه سال به صورت آزاد مشغول به کار بوده است. او دارای طیف گسترده ای از تخصص ها از جمله فناوری، فرهنگ دیجیتال، سرگرمی، سبک زندگی، و تنوع عصبی است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.