حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

کاربران مایکروسافت اج مشکلات جدی را پس از به‌روزرسانی اخیر گزارش می‌کنند – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

طبق گزارش ها، مایکروسافت اج آخرین به روز رسانی خود را انجام داده است، زیرا کاربران با مشکلات قابل توجهی در مرورگر وب مواجه می شوند.

آخرین به روز رسانی به رقیب طولانی مدت Google Chrome مایکروسافت اج (122.0.2365.63) ظاهراً مرورگر را خراب کرده است و بسیاری از کاربران گزارش می دهند که مرورگر عملاً غیرقابل استفاده است. پس از به‌روزرسانی، باگ ظاهر شد، به این معنی که Edge نمی‌توانست وب‌سایت‌ها را بارگیری کند، و پیام خطایی ایجاد می‌کند که «این صفحه مشکل دارد» یا «حافظه کافی برای باز کردن این صفحه وجود ندارد».

این نه تنها بر صفحات وب بلکه برخی از ویژگی های “در لبه” از جمله پانل تنظیمات، نشانک ها یا حتی فقط یک برگه جدید را تحت تاثیر قرار می دهد. این باعث شد که مرورگر تقریباً به طور کامل غیر قابل استفاده باشد. برای کسانی که مرورگرهایشان به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شوند، بدون هیچ هشداری به سرویس‌های Edge دسترسی ندارند.

برخی از کاربران راه حلی برای مشکلات مرورگر پیدا می کنند

خوشبختانه، برخی از کاربران فکر می کنند که راه حلی پیدا کرده اند، همانطور که توسط Tech Radar گزارش شده است. با این حال، این فقط به کسانی که هنوز این مشکل را تجربه نکرده‌اند واقعاً کمک می‌کند، زیرا شامل دسترسی به تنظیماتی است که در حال حاضر غیرقابل دسترسی هستند – به لطف وجود اشکال.

اگر در آن گروه خوش شانس هستید، تنظیمات Edge را باز کنید، به «حریم خصوصی، جستجو و خدمات» بروید، سپس به کادر امنیتی (تقریبا در پایین) بروید، گزینه «افزایش امنیت خود را در وب» پیدا کنید، سپس خاموشش کن. این باید به این معنی باشد که شما مشکلات مشابهی را تجربه نمی کنید.

با این حال، برخی از کاربران اظهار داشته اند که این اصلاح مانع از این مشکل نشده است. علاوه بر این، دلیلی وجود دارد که امنیت پیشرفته Edge به عنوان استاندارد اعمال می شود – برای امنیت. با خاموش کردن آن، مرورگرها به طور بالقوه در برابر عوامل مخرب آنلاین آسیب پذیر می شوند.

Bleeping Computer همچنین گزارش می دهد که مایکروسافت به روز رسانی اخیر را لغو کرده است، احتمالاً برای رفع این باگ. این بدان معناست که وقتی آپدیت دوباره منتشر شود، بدون اشکال خواهد بود و مرورگرهای افراد را به حالت کامل باز می گرداند. در زمان نگارش این مقاله، هیچ سخنی از سوی مایکروسافت وجود ندارد.

تصویر ویژه: Unsplash

ریچل دیویس

روزنامه نگار آزاد

ریچل دیویس شش سال را صرف گزارش در مورد فناوری و سرگرمی کرده است و برای نشریاتی مانند Evening Standard، Huffington Post، Dazed و غیره می نویسد. از موضوعات مهمی مانند جدیدترین حالت‌های بازی گرفته تا راهنمای مصرف‌کننده در مورد آخرین فناوری، او کارشناسی ارشد خود را در روزنامه‌نگاری همگرا به کار می‌گیرد و راه‌هایی را دنبال می‌کند که با علایق مختلف هدایت می‌شوند. او علاوه بر نویسندگی، در ویرایش به عنوان سردبیر بریتانیایی The Mary Sue و همچنین صحبت در مورد اهمیت SEO در روزنامه نگاری در کنفرانس ملی انجمن مطبوعات دانشجویی، تجربه دارد. می‌توانید نمونه کار کامل او را در Muck Rack پیدا کنید یا او را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید ایکس.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.