حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

متا شروع به آزمایش Threads API با توسعه دهندگان شخص ثالث کرده است – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

متا شروع به آنلاین کردن Threads API کرده است، اگرچه هنوز مدتی طول می کشد تا به طور گسترده در دسترس توسعه دهندگان قرار گیرد. جسی چن مهندس متا در Threads به اشتراک گذاشته است، این شرکت آزمایش ابزارهای توسعه‌دهنده جدید خود را با تعداد کمی از شرکت‌ها آغاز کرده است.

به گفته چن، که اولین پست او توسط TechCrunch، در حال حاضر در “بتا” است، اما عرضه گسترده تر آن ممکن است “تا پایان ماه ژوئن” باشد. گروه اولیه شرکت هایی که نسخه بتای API را آزمایش می کنند شامل پلتفرم های مدیریت رسانه های اجتماعی Sprinklr، Hootsuite، Social News Desk و Sprout Social هستند. متا همچنین با جمع‌آورنده اخبار فناوری Techmeme و پلتفرم ویدیوی زنده Grabyo کار می‌کند. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که API در درجه اول انتشار محتوا در Threads از این سرویس‌ها را امکان‌پذیر می‌کند، اما چن گفت همچنین برنامه‌هایی برای «فعال کردن تعدیل پاسخ و قابلیت‌های بینش» وجود دارد.

داشتن یک API می تواند به Threads کمک کند تا ناشران بیشتری را جذب کند و کاربران قدرتمندی را جذب کند، که اغلب برای ارسال و تجزیه و تحلیل به نرم افزارهای شخص ثالث متکی هستند. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، قبلاً نسبت به جلب نظر ناشران ابراز اکراه کرده بود، زیرا “نگرانی” او این بود که یک API اختصاصی “به معنای محتوای بسیار بیشتر ناشر است و نه محتوای خالق بیشتر.” (موسری می‌گوید که نمی‌خواهد اخبار را روی پلتفرم تقویت کند.)

اما با توجه به کاربران، Threads بیشتر و بیشتر شبیه یک جایگزین مناسب برای X به نظر می‌رسد، و ارائه ابزارهای سطح حرفه‌ای راه خوبی برای ترغیب ناشران و برندها به پست‌های بیشتر در این پلتفرم است. داشتن یک API همچنین می‌تواند به طور بالقوه به برنامه‌های شرکت برای پشتیبانی از قابلیت همکاری و بقیه کمک کند، اگرچه متا به طور عمومی API خود را در این زمینه مورد بحث قرار نداده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.