حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هک Change Healthcare همچنان به آسیب‌های عمده‌ای ادامه می‌دهد – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

به گفته وکیل سارا گلدشتاین از شرکت حقوقی BakerHostetler، حمله گسترده Change Healthcare باعث شده است که تقریباً 120 محصول و خدمات فناوری اطلاعات این شرکت از 21 فوریه آفلاین شوند. این اختلال سایبری به طور اساسی و گسترده بر کل تجارت مراقبت های بهداشتی از جمله شرکت های بزرگ تأثیر می گذارد. مجرمان سایبری ادعا کردند که از BlackCat/Alphv هستند.

از بررسی های واجد شرایط بودن و مجوز قبلی گرفته تا مزایای داروخانه و رسیدگی به ادعاها، Change Healthcare، بخشی از Optum، یک شرکت UnitedHealth Group، طیف گسترده ای از ابزارهای حیاتی فناوری اطلاعات را به شرکت های بخش مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد. این شرکت سالانه 15 میلیارد تراکنش مراقبت های بهداشتی انجام می دهد.

اثرات مخرب جرایم سایبری

بنابراین مقدار، حجم اطلاعاتی که به آنها منتقل می شود و به بیرون منتقل می شود، و همچنین نقشی که آنها در مراقبت های بهداشتی دارند بسیار زیاد است. گلدشتاین گفت که تأثیر این امر قابل توجه بوده است. او ادامه داد: «بسیاری از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی نمی توانند ادعاها، پرداخت ها یا صورتحساب بیمار را انجام دهند. بدون این خدمات و امکان درآمدزایی، واقعاً وضعیت مالی نامطمئنی برای بسیاری از سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی و ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی ایجاد می‌شود.»

350,000 پزشک و 15,000 گروه پزشکی توسط انجمن مدیریت گروه پزشکی نمایندگی می شوند که وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده را تحت فشار قرار داد تا «از همه ابزارهای در اختیار خود برای کاهش این تأثیرات استفاده کند، بنابراین گروه های پزشکی مجبور به انجام اقدامات شدید نیستند. در عملیات باقی بماند.» MGMA به HHS گفته است که “راهنما، منابع مالی، صلاحدید اجرایی و موارد دیگر برای جلوگیری از تشدید یک وضعیت جدی مورد نیاز است.”

جنبه منفی ادغام شرکت های بزرگ

گلدشتاین گفت که سازمان هایی که هیچ رابطه قراردادی با Change Healthcare ندارند نیز تحت تاثیر قرار می گیرند. او ادامه داد: «یک موردی که پرچم‌گذاری می‌شود، جنبه منفی تجمیع این نوع فروشندگان در مراقبت‌های بهداشتی است. بنابراین، این یک چالش بوده است. این بسیار فاجعه‌بار است.»

جرایم سایبری همه را تحت تأثیر قرار می دهد.

در اینجا مصاحبه گلدشتاین از Inforisktoday.com است.

اعتبار تصویر ویژه: ایجاد شده توسط Total Shape. پیکسل ها

دینا ریچی

ویرایشگر مدیریت در ReadWrite

Deanna ویراستار ReadWrite است. او پیش از این به عنوان سردبیر برای Startup Grind، سردبیر برای تقویم، سردبیر در رسانه کارآفرین، و بیش از 20 سال تجربه در مدیریت محتوا و توسعه محتوا دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.