حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

کتاب‌های بیشتری را با Headway Premium با قیمت 50 دلار برای فروش بخوانید – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

با اشتراک Headway که اکنون در حال فروش است، زمان بیشتری را برای مطالعه صرف کنید.

StackSocial

ممکن است خیلی آسان باشد که روز به روز در گوشی هوشمند، تبلت یا رایانه خود در معرض قیامت قرار بگیرید – و ممکن است زمان آن رسیده باشد که در رژیم غذایی خود تجدید نظر کنید. در مدت زمان محدود کاهش قیمت، می‌توانید با یک اشتراک مادام‌العمر در Headway Premium، که فقط با قیمت 50 دلار (299 دلار) به فروش می‌رسد، میزان مصرف خود را بهبود ببخشید – این 83 درصد تخفیف است.

Headway یک برنامه تلفن همراه است که برای آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کردن رشد و یادگیری با بینش‌های کلیدی و گزیده‌های سریع از آثار پرفروش غیرداستانی در موضوعات مختلف طراحی شده است. این شما را قادر می سازد تا مفاهیم کلیدی ادبیات رایج را از طریق گوش دادن، تماشا کردن و خواندن مصرف کنید. با در دسترس‌تر کردن خواندن عالی، این پلتفرم برای کمک به کاربران در کسب انگیزه، دانش و تجربه طراحی شده است و در عین حال بر ترس از دست دادن ایده‌ها و داستان‌های محبوب غلبه می‌کند.

15 میلیون کاربر آن می توانند به خلاصه های 15 دقیقه ای موجود در برنامه دسترسی داشته باشند. همچنین دارای مجموعه ای امن و قابل اعتماد از بینش ها و ویجت ها با توصیه هایی در مورد خواندن شخصی و موارد دیگر است. کل مفهوم هضم ایده های آثار به این روش از تکرار فاصله دار الهام گرفته شده است، که گفته می شود به کاربران کمک می کند تا به طور موثر حقایق و بینش ها را به خاطر بسپارند.

برنامه Headway دارای بیش از 1500 خلاصه است و هر ماه تا 50 خلاصه جدید اضافه می کند. برای کسانی که در حال برنامه ریزی برای سفر در پاییز یا زمستان هستند، این مطالعه های اضافی می تواند از نظر سرگرمی در جاده کمک زیادی کند.

اشتراک مادام العمر Headway Premium را فقط با 50 دلار (299 دلار) در فروش دریافت کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.