حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

Waymo مجوز استقرار سرویس robotaxi خود را در لس آنجلس دریافت کرد – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا (CPUC) علیرغم مخالفت گروه‌های محلی و سازمان‌های دولتی، به Waymo اجازه داده است تا عملیات روباتاکسی خود را به لس‌آنجلس و مکان‌های بیشتری در شبه‌جزیره سانفرانسیسکو گسترش دهد. رگولاتور در تصمیم خود (PDF) نوشت: «وایمو ممکن است عملیات خدمات مسافربری بدون راننده را در مناطق مشخص شده لس آنجلس و شبه‌جزیره سانفرانسیسکو آغاز کند که از امروز اجرایی می‌شود». مانند CNBC اشاره می‌کند، Waymo مدتی است که وسایل نقلیه بدون راننده خود را در آن مکان‌ها آزمایش می‌کند، اما این تصمیم به آن اجازه می‌دهد تا از مسافران برای سواری‌های روباتاکسی هزینه دریافت کند.

در تصمیم CPUC، اعتراف کرد که نامه‌های اعتراضی در رابطه با گسترش Waymo از شهر سانفرانسیسکو جنوبی، شهرستان سان متئو، اداره حمل‌ونقل لس‌آنجلس، اداره حمل‌ونقل شهرستان سانفرانسیسکو و اتحادیه کارگران تاکسی سانفرانسیسکو دریافت کرده است. . و آن نامه ها را قبل از اینکه آژانس در فوریه تلاش های توسعه Waymo را تا 120 روز پس از افشای شرکت متعلق به Alphabet مبنی بر فراخوانی برای خودروهای خود به حالت تعلیق در آورد، دریافت کرد. Waymo در آن زمان گزارش داد که دو رباتاکسی آن با یک پیکاپ رو به عقب که در دسامبر 2023 در حال یدک‌کشیدن بود، برخورد کردند زیرا نرم‌افزار آن حرکات کامیون را به اشتباه پیش‌بینی کرده بود. این شرکت باید یک اصلاحیه برای ناوگان خود ایجاد و مستقر می کرد.

کارن باس، شهردار لس‌آنجلس، قبلاً نامه‌ای به CPUC (PDF) ارسال کرده و نگرانی‌های خود را در مورد تصمیم تنظیم‌کننده برای اجازه دادن به وسایل نقلیه خودران در شهرش اعلام کرده است. او نوشت: «تا به امروز، حوزه‌های قضایی محلی مانند لس‌آنجلس در استقرار AV کمک چندانی نکرده‌اند و در حال حاضر شاهد آسیب‌ها و اختلالات قابل توجهی هستند. دیوید کانپا، نایب رئیس هیئت ناظران شهرستان سن ماتئو نیز در بیانیه ای در رابطه با این تحول اخیر گفت: “من گیج و کمی مشکوک هستم که CPUC فقط 11 روز طول کشید تا نظر خود را در مورد تعلیق تغییر دهد. ما هیچ مذاکره‌ای برای رفع نگرانی‌های خود نداشته‌ایم و به من می‌گوید که نه Waymo و نه CPUC به نگرانی‌های محلی درباره امنیت عمومی ساکنان ما اهمیت نمی‌دهند.”

با این حال، جولیا ایلینا، سخنگوی Waymo، در بیانیه ای به مردم اطمینان می دهد سیمی زمانی که نوبت به استقرار این سرویس در لس آنجلس می‌رسد، شرکت «رویکرد افزایشی» را در پیش خواهد گرفت. همچنین “هیچ برنامه فوری” برای گسترش خدمات خود در سانفرانسیسکو ندارد. علاوه بر این، او گفت Waymo به همکاری نزدیک با مقامات شهری، جوامع محلی و [its] شرکا.” ایلینا همچنین خاطرنشان کرده است که در حالی که CPUC نامه های اعتراضی دریافت کرده است، نامه های حمایتی برای گسترش Waymo از 81 سازمان و فرد دریافت کرده است. و همچنین طرفداران حمل و نقل.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.