حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

Spotify’s Song Psychic بینش معنوی را از طریق قدرت موسیقی ارائه می دهد – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

Spotify با نسخه درون برنامه ای Magic 8 Ball در حال سفر به مناطق جدید عرفانی است.

Spotify به دلیل ویژگی‌های عجیب و غریب خود شناخته شده است، چه در پایان سال شما در Spotify Wrapped یا شایعه افزایش استفاده از هوش مصنوعی در توصیه‌های آهنگ. ویژگی جدید Spotify، Song Psychic، ظاهراً می‌تواند با یک پاسخ ساده به سؤالات شما پاسخ دهد. کاربران می‌توانند سؤالات خود را بپرسند یا از طریق پیام‌های درون برنامه سؤال کنند و به صورت آهنگ پاسخ دریافت کنند.

خود آهنگ، هنرمند و جلد آلبوم روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شوند و در صورت تمایل می‌توانید روی آن کلیک کنید و به آهنگ گوش دهید. در غیر این صورت، می توانید به صفحه اصلی بازگردید و پاسخ بسیاری از سؤالات مهم خود را دریافت کنید.

تصویر: Spotify

کاربران Spotify برای به اشتراک گذاشتن نمونه هایی از برخی از پاسخ های Song Psychic به X مراجعه می کنند. چند کلیپ از ویژگی جدید در عمل را در زیر مشاهده کنید، از نسبتاً قابل پیش بینی تا کاملاً عجیب و غریب.

چگونه Song Psychic Spotify را امتحان کنیم

Spotify Psychic

برای اینکه خودتان ویژگی جدید را امتحان کنید – به این صفحه وب بروید و کد QR را اسکن کنید. با این کار Song Psychic در برنامه Spotify باز می شود.

چندین دسته به شما ارائه می شود، از دوستان و خانواده و عشق گرفته تا حرفه و سبک. هنگامی که موضوع مناسب را برای سؤال خود انتخاب کردید، می‌توانید سؤالی را خودتان تایپ کنید یا از یکی از درخواست‌های برنامه انتخاب کنید.

پس از چند ثانیه مشورت، جایی که شما به یک صفحه روانگردان خیره شده اید، Song Psychic با آهنگی که به سوال شما پاسخ می دهد بازخواهد گشت. این یک ویژگی کوچک سرگرم کننده است اما به نظر می رسد کمی تکراری است. ما پنج سوال را امتحان کردیم و سه بار چراغ سبز لرد را دریافت کردیم. البته، این یک راه آسان برای گفتن «پیش بروید» یا «بله» است، اما ما فکر نمی‌کنیم که لزوماً بر اساس نشانه‌هایی از قدرت‌های بزرگتر باشد.

تصویر ویژه: Spotify

ریچل دیویس

روزنامه نگار آزاد

ریچل دیویس شش سال را صرف گزارش در مورد فناوری و سرگرمی کرده است و برای نشریاتی مانند Evening Standard، Huffington Post، Dazed و غیره نوشته است. از موضوعات مهمی مانند جدیدترین حالت‌های بازی گرفته تا راهنمای مصرف‌کننده در مورد آخرین فناوری، او کارشناسی ارشد خود را در روزنامه‌نگاری همگرا به کار می‌گیرد و راه‌هایی را دنبال می‌کند که با علایق مختلف هدایت می‌شوند. او علاوه بر نویسندگی، در ویرایش به عنوان سردبیر بریتانیایی The Mary Sue و همچنین صحبت در مورد اهمیت SEO در روزنامه نگاری در کنفرانس ملی انجمن مطبوعات دانشجویی، تجربه دارد. می‌توانید نمونه کار کامل او را در Muck Rack پیدا کنید یا او را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید ایکس.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.