حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تدابیر امنیتی سختگیرانه در آستانه ارائه GTA6 موجب نارضایتی شدید کارمندان Rockstar شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

دیروز گزارش دادیم که سرهنگ ها در راک استار گیمز تصمیم گرفته بودند که به همه کارکنان دستور دهند تا پنج روز در هفته به شرایط کاری دفتر بازگردند. پیش‌فرض این حرکت این است که با نزدیک‌تر شدن به راه‌اندازی GTA6، امکان افزایش امنیت و به حداقل رساندن نشت و همچنین افزایش بهره‌وری فراهم می‌شود.

صنعت بازی بیش از 12 ماه است که تصمیمات اعتراض آمیزی در مورد کارگران خود گرفته است و با هر نی جدیدی که به کمر شتر اضافه می شود، به نظر می رسد به زودی اتفاق مهمی رخ خواهد داد.

Eurogamer گزارش می دهد که اتحادیه کارگران مستقل بریتانیای کبیر راک استار را به دلیل بازگشت به نظم اداری با قصد بسیار اندکی از اجازه دادن استثناء، “نقض” کرده است.

نقل قول طوماری که توسط کارمندان راک استار امضا شده است در سال 2022، فرمان جدید نشان‌دهنده «برگردی نسبت به بیانیه‌های قبلی است که در آن شرکت اصرار داشت گزینه‌های کاری انعطاف‌پذیر در دسترس باقی بماند».کارمندان به سرعت ابراز نارضایتی خود را به اتحادیه ابراز کردند و گفتند: «پس از بسیاری از وعده‌های شکسته‌شده، اکنون می‌ترسیم که مدیریت حتی راه را برای بازگشت به شیوه‌های «ترس» سمی هموار کند. رهبران ارشد باید در تصمیم گیری های بی پروا خود تجدید نظر کنند و با کارکنان خود درگیر شوند تا ترتیبی بیابند که برای همه کارساز باشد.

اتحادیه خود عقب‌نشینی نمی‌کند و بیانیه‌ای محکم از رئیس آستین کلمور منتشر کرد.

“کارگران اتحادیه کارگران بازی IWGB در Rockstar برای شفافیت در مورد دستمزد و ترفیعات، یک فرهنگ سالم و فراگیر در محل کار، و تعادل بین کار و زندگی که حول نیاز هر کارگر متمرکز است، فشار می آورند.”

«کارگران در سراسر صنعت با اجازه دادن به مدیران اجرایی تصمیم‌های بی‌ملاحظه و مضر را به پایان رسانده‌اند و کارگران Rockstar به ما نشان می‌دهند که اگر مدام نادیده گرفته شوند، چه خواهد شد. هیچ زمانی بهتر از این نیست که به اتحادیه ما بپیوندیم و تلاش کنیم که این صنعت بازی های سالم و پایداری باشد که می دانیم می تواند باشد.”

دیروز با یکی از کارمندان راک استار بریتانیا صحبت کردیم که نخواست نامش فاش شود و گفت: «مردم حدس می‌زنند که این یک اخراج دسته جمعی نرم است» و «با بدتر کردن شرایط» مردم از کار کنار می‌روند «بنابراین هیچ گونه قطع همکاری وجود ندارد».

دشوار است که ببینیم این فرهنگ و فضایی است که Rockstar امیدوار است یکی از مورد انتظارترین بازی های تمام دوران را به ارمغان بیاورد.

حامیان حرکت برای تشکیل اتحادیه در سراسر صنعت بازی‌ها پر سر و صداتر می‌شوند و به نظر می‌رسد که ما به سمت یک حوزه آبخیز در سراسر صنعت پیش می‌رویم، با کارگرانی که از نبود امنیت شغلی در صنعتی که سهامدارانش میلیاردها دلار درآمد دارند خسته شده‌اند. هر سال.

پل مک نالی

ویرایشگر بازی

پل مک‌نالی از زمانی که والدینش برای او Mattel Intellivision در سال 1980 خریدند، با کنسول‌ها و رایانه‌ها کار می‌کرد. او از دهه 1990 یک روزنامه‌نگار برجسته بازی بود و بیش از یک دهه را به‌عنوان سردبیر بازی‌های ویدیویی و مجلات رایانه‌ای مبتنی بر چاپ محبوب، از جمله بازار، گذراند. عنوان پیشرو پلی استیشن منتشر شده توسط IDG Media. او که مدتی را به‌عنوان رئیس ارتباطات در یک باشگاه ورزشی حرفه‌ای گذرانده بود و برای موسسات خیریه برجسته مانند National Literacy Trust کار می‌کرد، در سال 2020 به‌عنوان مدیر مسئول وب‌سایت‌های بزرگ فناوری مستقر در ایالات متحده بازگشت. محتوای GamePro، مجله رسمی PlayStation استرالیا، PlayStation Pro، Amiga Action، Mega Action، ST Action، GQ، Loaded و The Mirror. او همچنین میزبان پنل‌هایی در کنوانسیون‌های بازی‌های قدیمی بوده است و می‌توان او را به‌طور مرتب در پادکست‌های بازی و نمایش‌های Twitch مهمان یافت. او وسواس زیادی به چاپ سه بعدی دارد و در گذشته با چندین برند بزرگ برای تولید محتوا کار کرده است. این باور که خواننده واقعاً شایسته لذت بردن از مطالبی است که می‌خواند، بخش بزرگی از اخلاق پل در مورد روزنامه‌نگاری بازی است و سایت‌هایی را که کار می‌کند ارتقا می‌دهد. بالاتر از حد معمول به X برسید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.