حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

احتمال عرضه رایگان گسترده تر ویژگی Picture-in-picture یوتیوب

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

یوتیوب بر اساس گزارش ها، در حال برنامه ریزی برای ارائه ویژگی تصویر در تصویر (PIP) خود در کشورهای بیشتری است. این پلتفرم ویدیویی از سال 2022 این را در ایالات متحده ارائه کرده است، اما به نظر می رسد که گوگل اخیراً این گزینه را در YouTube برای برخی از کاربران رایگان اروپا در چند هفته گذشته منتشر کرده است.

در حالی که گوگل اعلامیه رسمی نکرده است، Android Police گزارش شده است که آخرین تغییر در دستگاه‌های اندروید و iOS در دسترس است. هفته گذشته، گوگل حتی تکرار کرد که هنوز این سرویس را فقط به مشترکین پولی ارائه می کند.

چندین بحث Reddit کاربران را برجسته می کند کشف کردن ویژگی های تصویر در تصویر (PiP) در حساب های غیر Premium. در گفتگوی متفاوت دو کاربر اروپایی گزارش شده است برخورد با عملکرد مشابه

در همین حال، من موفق شدم دو بار در بریتانیا به این ویژگی دسترسی داشته باشم قبل از اینکه دوباره ناپدید شود. این نشان می‌دهد که می‌تواند بخشی از آزمایشی باشد که در حال حاضر محدود به کاربران در اروپا است یا صرفاً یک خطا در YouTube است.

برای دسترسی به این ویژگی به طور کلی، باید به صورت دستی قابلیت تصویر در تصویر را فعال کنید. برای انجام این کار، به YouTube بروید، نماد نمایه را در گوشه سمت راست پایین صفحه انتخاب کنید، نماد تنظیمات را در گوشه بالا سمت راست بزنید، General را انتخاب کنید و گزینه تصویر در تصویر را فعال کنید. اگر گوگل واقعاً ارائه PIP را بدون هزینه در اروپا آغاز کرده باشد، این امکان وجود دارد که این ویژگی به صورت تدریجی در مناطق دیگر به صورت رایگان عرضه شود.

در صفحه پشتیبانی یوتیوب، بیان شده است که PiP برای کاربرانی که از تبلیغات پشتیبانی می کنند در خارج از ایالات متحده در دسترس نیست. اگر YouTube Premium دارید، این محدودیت‌ها در سطح جهانی اعمال نمی‌شوند. یک کاربر Reddit ذکر شده که، علاوه بر موزیک ویدیوها، کاربران رایگان نیز ممکن است نتوانند از PiP برای ویدیوهای خاصی که می‌توانند حاوی مطالب دارای حق چاپ هستند، مانند آهنگ‌ها، استفاده کنند.

ویژگی های دیگر به یوتیوب می آید

اوایل این ماه، نیل موهان، مدیر عامل یوتیوب، این موضوع را اعلام کرد برنامه استراتژیک پلتفرم برای سال 2024تمرکز بر هوش مصنوعی (AI)، تقویت نفوذ سازندگان محتوا، بهبود ایمنی کاربر، و گسترش دسترسی آن به مدل‌های مبتنی بر اشتراک و سرگرمی در اتاق نشیمن.

در طرف دیگر طیف، پلتفرم همچنین در حال مقابله با زورگویی سایبری است و آزار و اذیت با به‌روزرسانی سیاست‌هایش برای ممنوع کردن محتوایی که از هوش مصنوعی برای شبیه‌سازی افراد زیر سن قانونی و سایر قربانیان جرم استفاده می‌کند که مرگ‌ها یا تجربیات خشونت‌آمیز خود را روایت می‌کنند.

تصویر ویژه: Canva

سوسواتی باسو

روزنامه نگار آزاد

Suswati Basu یک ویراستار چند زبانه و برنده جوایز و بنیانگذار کانال ادبیات متقاطع، How To Be Books است. او در فهرست نهایی جایزه گاردین مری استات قرار گرفت و در فهرست نهایی جایزه روزنامه‌نگاری توسعه بین‌المللی گاردین قرار گرفت. Suswati با 18 سال تجربه در صنعت رسانه، نقش های مهمی مانند سرپرست مخاطبان و معاون سردبیر اخبار NationalWorld، سردبیر دیجیتال برای Channel 4 News و ITV News را بر عهده داشته است. او همچنین به گاردین کمک کرده و در بی بی سی آموزش دیده است. حرفه او همچنین شامل یک دوره تصدی هفت ساله در شرکت پیشرو هوش مصنوعی Dataminr است، جایی که او رهبری میز اروپا را بر عهده داشت و اولین گروه منابع کارمند شرکت برای معلولیت ها را راه اندازی کرد. قبل از این، سوسواتی به مدت چهار سال به عنوان روزنامه نگار در چین کار کرد و در مورد سانسور و دیوار آتش بزرگ تحقیق کرد و به چندین زبان مهارت پیدا کرد. سوسواتی در سال‌های اخیر نامزد شش جایزه از جمله جوایز پادکست مستقل، جوایز بین‌المللی پادکست زنان و جوایز Anthem برای نمایش امور اجتماعی ادبی خود شده است. حوزه‌های تخصصی او طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود، از جمله فناوری، تنوع، برابری، و گنجاندن (DEI)، سیاست اجتماعی، سلامت روان، و کتاب‌های غیرداستانی.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.