مشخصات گوشی ‌های سری گوگل پیکسل 4 برملا شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوگل چند روز دیگر از پرچمداران جدید خود رونمایی می‌ کند. به تازگی مشخصات گوشی‌های سری گوگل پیکسل 4 فاش شده است.

در تاریخ 15 اکتبر با گوشی های پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال ملاقات می کنیم. تنها چند روز پیش از معرفی، این محصولات در وبسایت Best Buy در کانادا حضور پیدا کرده اند. تصاویر موجود در این فروشگاه اینترنتی اطلاعات جدیدی را در اختیار قرار نمی دهد. گوشی های موجود در این تصاویر سفید و مشکی هستند.

بر اساس یکی از این تصاویر، گوشی های سری گوگل پیکسل 4 در زمینه دوربین عملکرد بالایی باید داشته باشند. همچنین در این تصویر گفته شده که برای ثبت تصاویر باکیفیت، نیازی به یادگیری عکاسی حرفه ای و یا ویرایش عکس نیست. این گوشی های هوشمند به ژست های سریع مجهز می شوند که بدون لمس دستگاه، امکاناتی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

مشخصات گوگل پیکسل 4

در حالی که هفته گذشته شاهد افشای مشخصات این دو گوشی هوشمند بودیم، بست بای نیز بار دیگر مشخصات آن ها را فاش کرده است. در لیست منتشر شده تنها شاهد حضور سیستم فیس آنلاک هستیم که بر این اساس، گوگل نیز مانند اپل سنسور اثر انگشت را از محصول خود حذف کرده است. این محصولات از قابلیت موشن سنس بهره می برند.

بر اساس اطلاعات جدید، گوشی های سری گوگل پیکسل 4 به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 16 مگاپیکسلی مجهز می شوند که قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 4K است. دوربین سلفی این محصولات 8 مگاپیکسلی بوده که می تواند ویدیوهای 1080p ضبط کند. انرژی گوگل پیکسل 4 توسط یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی و انرژی نسخه XL توسط یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

قدرت این محصولات را چیپست اسنپدراگون 855 تامین می کند که توسط 6 گیگابایت همراهی می شود. گوگل در نسخه پایه این دو گوشی هوشمند از 4 گیگابایت رم استفاده کرده است. برای آشنایی کامل با پرچمداران گوگل تنها باید چند روز دیگر صبر کنیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع