حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوگل پیکسل 4 حداقل تا سه سال دیگر به‌روزرسانی‌ها را دریافت خواهد کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سایت Droid-Life با انتشار جدولی نشان داده است گوگل گوشی‌های سری پیکسل ۴ را حداقل تا اکتبر ۲۰۲۲ به‌روزرسانی می‌کند.

سری پیکسل گوگل معروف است به اینکه مدت‌ها پس از آنکه سایر شرکت‌ها از گوشی‌های خود دست کشیده‌اند، به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کند. پیکسل ۴ نیز از این قاعده مستثنا نیست؛ زیرا گوگل قول داده تا سه سال این گوشی به‌روزرسانی می‌شود.

اکنون، Droid-Life صفحه‌ی پشتیبانی به‌روز‌شده‌ای را دیده که دریافت‌ نسخه‌های اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی پیکسل ۴ را حداقل تا اکتبر ۲۰۲۲ تأیید می‌کند. این ضمانت چشم‌انداز تعهد گوگل را به‌رخ می‌کشد و نشان می‌دهد سری پیکسل ۴ اندروید ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ را دریافت می‌کند.

در ادامه بخوانید:

شایان ذکر است سری‌های پیکسل ۳ و پیکسل 3a نیز به‌ترتیب به‌روزرسانی‌های امنیتی و اندروید را تا اکتبر ۲۰۲۱ و مه ۲۰۲۲ دریافت می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر جدول زیر را مشاهده کنید.

جدول به روزرسانی گوگل پیکسل

این تعهد، حداقل تعهد گوگل است و در گذشته گوشی‌هایی از پیکسل به‌روزرسانی‌هایی دریافت کرده‌اند که دیگر واجد شرایط دریافت آن نبوده‌اند. معمولا چنین تعهداتی در فضای اندروید کمیاب است؛ اما شرکت‌هایی مانند وان‌پلاس و نوکیا این روند را در سال‌های اخیر تغییر داده‌ و اندروید ۹ پای را برای دستگاه‌های خیلی قدیمی‌ترشان منتشر کرده‌اند و احتمال می‌رود اندروید ۱۰ را نیز برای آن‌ها منتشر کنند. درهرحال امیدواریم ضمانت دریافت به‌روزرسانی‌های طولانی‌مدت زودتر به قاعده و قانون تبدیل شود.

آیا گوشی هوشمند خود را براساس ضمانت به‌روزرسانی می‌خرید؟ دیدگاه‌های خود را با ما و دیگر کاربران تک تایمز به‌اشتراک بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع