اپل به کاربران محصولات قدیمی خود برای نصب آپدیت هشدار داد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در صورتی که صاحب آیفون و یا آیپد قدیمی اپل هستید، بروزرسانی های عرضه شده برای آن ها را نصب کنید تا دستگاه شما دچار مشکل GPS نشود.

اپل به صورت رسمی به کاربران محصولات قدیمی خود هشدار داد که جدیدترین بروزرسانی عرضه شده برای آن ها را دریافت کنند. این هشدار گوشی های آیفون 5 و نسخه های قبل تر و آیپد 4 و نسخه های قدیمی تر آن را شامل می شود. کاربران این محصولات باید پیش از تاریخ 3 نوامبر نسبت به دریافت بروزرسانی iOS 9.3.6 و یا iOS 10.3.4 اقدام کنند.

هر دستگاهی که تا پیش از تاریخ 3 نوامبر این بروزرسانی ها را دریافت نکند، در خطر مواجه با مشکلات GPS و همچنین مشکلات مربوط به نمایش دقیق تاریخ و زمان قرار می گیرد. ایجاد مشکل در زمینه تاریخ و ساعت باعث می شود این محصولات قادر به دریافت بروزرسانی و یا سینک شدن اطلاعات خاصی در iCloud و یا سرورهای ایمیل نباشند.

اپل آیفون 5

اپل در روزهای اخیر بروزرسانی های متعددی را برای سیستم عامل iOS 13 عرضه کرده است (سهم سیستم عامل iOS 13 به 50 درصد رسید). این آپدیت ها با حجم های مختلف، مشکلات مربوط به این سیستم عامل را رفع کرده و همچنین عملکرد آن را بهبود بخشیده است (سیستم عامل iOS 13.1.3 جهت رفع مشکلات آیفون و آیپد عرضه شد).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع