مشخصات گوشی وان هایپر موتورولا در اختیار رسانه ها قرار گرفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت موتورولا برای گوشی جدید خود که از دوربین سلفی پاپ آپ بهره می برد، نام وان هایپر (One Hyper) را برگزیده است. در ادامه به بررسی مشخصات این محصول می پردازیم.

نخستین گوشی موتورولا که به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شده، وان هایپر نام دارد. یکی از شاخصه هایی که این گوشی را از سایر محصولات موتورولا متمایز می کند، استفاده از مکانیزم دوربین پاپ آپ متحرک است که یک سنسور 32 مگاپیکسلی را بالا و پایین می برد.

دوربین اصلی موتورولا One Hyper که در پنل پشتی قرار گرفته نیز ویژگی منحصر به‌فردی دارد و آن، بهره مندی از سنسور 64 مگاپیکسلی است. این نخستین باری است که موتورولا از این سنسور در محصولات خود استفاده می کند. همانطور که می دانید، گوشی جدید وان زوم تنها از یک سنسور 48  مگاپیکسلی بهره می برد. وان هایپر به یک سنسور تشخیص عمق دیگر نیز مجهز شده است. ناگفته نماند که بزرگنمایی دوربین کاملا به صورت دیجیتالی صورت می گیرد.

گوشی جدید موتورولا به سیستم عامل اندروید 10 مجهز شده است. این محصول به نوعی نسخه بهبود یافته وان ویژن به شمار می آید؛ به ویژه اینکه در آن به جای پنل اولد از پنل LCD استفاده شده است. تغییرات دیگری نیز در نمایشگر Peek موتورولا و تجهیزات مربوط به حالت های حرکتی به وجود آمده است.

گوشی وان هایپر موتورولا از نمایشگر 6.39 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. وظیفه پردازش محصول بر عهده چیپست اسنپدراگون 675 بوده و قدرت شارژ آن نیز به وسیله باتری 3600 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی پیرامون تاریخ عرضه و قیمت احتمالی وان هایپر منتشر نشده است. اما از آنجایی که گوشی های وان ویژن و وان زوم اکنون با قیمت 300 و 400 یورو به فروش می رسند، احتمالا قیمت در نظر گرفته برای وان هایپر نیز در همین محدوده خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع