سه سریال برتر شبکه نمایش خانگی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

—————- رپرتاژ آگهی —————–

توضیحاتی درمورد سریال کرگدن

سریال بسیار زیبای کرگدن شاید جزء معدود سریال های ایرانی است که داستانی نو و جدید را برای اولین بار به نمایش می گذارند و کمی از داستان های ساده و کلیشه ای عشق و عاشقی فاصله گرفته است ، کیارش اسدی زاده کارگردان این سریال را شاید بتوان گفت یک استعداد جوان و در عین حال بسیار خلاق است که توانسته است یک اثر فوق العاده تماشایی را خلق کند که تریلر های این سریال همین حالا باعث شده تا کاربران به شدت به دنبال دانلود سریال کرگدن باشند.

از بازیگران محبوب این سریال می توان به مصطفی زمانی ، سارا بهرام ، شراره دولت آبادی ، ستاره پسیانی ، محمد امین و مجید آقاکریمی اشاره کرد که یک تیم بازیگری قوی را تشکیل داده اند ، همه ی این ها البته به لطف کار بسیار خوب کیارش اسدی زاده است که بار اصلی این مجموعه را بر دوش می کشد او علاوه بر کارگردانی ، نویسندگی داستان این اثر و همچنین تدوین آن را نیز بر عهده دارد.

به گفته شرکت پارسیان ناشر این سریال قرار است در اواخر پاییز امسال اکران این سریال آغاز شود به همین دلیل کارهای اماده سازی و تدوین نهایی به سرعت در حال انجام است تا طبق برنامه پخش این سریال آغاز شود. بدون شک وجود چهره های برجسته ای همچون مصطفی زمانی که سال ها با سریال های بزرگی همچون یوسف پیامبر و شهرزاد تبدیل به سوپراستار در سینما ایران شده است نگاه های زیادی را به سمت این سریال خیره کرده است ، حال باید دید عوامل و تیم بازیگران چگونه به انتظار و اشتیاق مردم نسبت به این سریال عکس العمل نشان خواهند داد.

 




توضیحاتی مفید و مختصر درمورد سریال دل

منوچهر هادی کارگردان جوان سینمای ایران و همسر یکتا ناصر یکی دیگر از شاهکار های حال حاضر شبکه نمایش خانگی را اماده کرده است ، سریال دل شاید به لحاظ روند داستانی یکی از دقیق ترین سریال های ساخته شده در ده اخیر است که به شدت بر روی شخصیت پردازی کاراکتر ها کار شده است.

منوچهر هادی را که همه ی ما با اثر فوق العاده جذاب و زیبای سریال عاشقانه به خاطر داریم خود را پیش از این اثبات کرده است اما سریال دل نیز به نوبه ی خود می تواند یک برگ زرین دیگری در کارنامه او و تیم قوی بازگیرانش شامل ساره بیات، هومن سیدی و رضا گل زار خواهد بود.

البته هادی تلاش کرد تا بهرام رادان نیز در سریال او هنرنمایی کند که با پاسخ منفی او روبرو شد. شما عزیزان برای دانلود سریال دل می توانید اقدام کنید.

سریال دل حواشی بسیار زیادی را از زمان خبر ساختش همراه با خود داشت از جمله مهم ترین آن ها حذف شدن مهناز افشار از لیست بازیگرانی که قرار بود در این سریال هنرنمایی کنند و آن هم به علت ممنوع التصویری این بازیگر زن سینمای ایران بود که مانع از اکران این سریال می شد و سازندگان و سرمایه گذاران را مجبور کرد تا او را از لیست بازیگران خط بزنند. همچنین دست مزد عوامل این سریال جز دیگر حواشی های این اثر جنجالی بوده است که سر و صدای زیادی را نیز در میان اصحاب رسانه و خبرگذاری ها به پا کرد و بسیاری از منتقدین از دست مزد های نجومی بازیگران گله مند شده بودند.

 




در سخن آخر هم میرسیم به مانکن

سریال مانکن با بازی زیبای فرزاد فرزین بازیگر و خواننده مطرح کشورمان در حال پخش در شبکه نمایش خانگی است این سریال همان طور که انتظار می رفت بازخورد بسیار مثبتی را از کاربران ایرانی دریافت کرده است حسین سهیلی زاده کارگردان این سریال که متولد اهواز است و جز کارگردانان با سابقه کشورمان به حساب می آید نشان داده است که برای ساخت یک سریال موفق به چیزی بیشتر از بازیگران و میزان فالور هایشان نیاز است ، یک داستان زیبا و در عین حال هیجان انگیز برای مخاطبان با ارزش تر از اسم و رسم بازیگران آن اثر می باشد.

در حال حاظر که دانلود سریال مانکن به شدت میان کاربران مورد استقبال قرار گرفته است بهتر است تماشای این سریال را که توسط یک تیم قوی شامل محمدرضا فروتن، نازنین بیاتی، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان است را از دست ندهید.

همچنین جالب است بدانید سریال مانکن علاوه بر تیم قوی و شناخته شده بازیگرانش بسیاری بازیگران جدید نیز به سینمای ایران معرفی کرده است از جمله مائده محمدی و محمد صادقی که هر دو متولد 1372 هستند و آینده درخشانی در انتظار آن ها خواهد بود. تا این لحظه 10 قسمت از سریال مانکن اکران شده است و نظرات منتقدین حرفه ای سینما همانند کاربران بسیار مثبت و قابل تعمل بوده است و اعلام رضایت آن ها مهر تاییدی بر کار و اثر حسین سهیلی زاده کارگردان این سریال بوده است تا کنون شرکت ناشر این فیلم مبلغ فروش این سریال و البته بودجه ساخت آن را اعلام عمومی نکرده است و اما شایعاتی درباره بودجه بسیار بالا و چند ده میلیاردی این پروژه به گوش می رسد.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع